در هفته دولت رخ داد،

بهره برداری از پروژه های شهرستان بندرلنگه

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۸:۰۰:۵۷
کد خبر: ۸۸۹۴۹۸
بهره برداری از پروژه های شهرستان بندرلنگه
پروژه های شهرستان بندرلنگه همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ برنامه های دومین روز از هفته دولت در هرمزگان، با افتتاح زمین ورزشی چمن مصنوعی روستای دژگان بخش مهران شهرستان بندرلنگه با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد. این زمین ورزشی با اعتبار 850 میلیون تومان احداث شده است.

زمین ورزشی چمن مصنوعی روستای سایه خوش شهرستان بندرلنگه نیز به بهره‌برداری رسید. این زمین ورزشی با زیربنای هزار و 56 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان احداث شده است.

در ادامه پنج سایت پرورش میگو در روستای سایه خوش شهرستان بندرلنگه افتتاح شد. این سایت های پرورش میگو در مجموع به مساحت 80 هکتار و با اعتبار 12 میلیارد تومان راه اندازی شده است.

عملیات احداث میدان ورودی شرقی شهر تاریخی بندرکنگ با عنوان دروازه خورشید و مجموعه فرهنگی شهر تاریخی بندرکنگ شامل پلاتو و نگارخانه، نیز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد و همچنین شش پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون تومان، در شهر تاریخی بندرکنگ به بهره‌برداری رسید.

مرکز دیالیز و تالاسمی بیمارستان شهدای بندرلنگه و 9 مرکز زیست پزشک نیز در شهرستان بندرلنگه، به بهره‌برداری رسید.

در ادامه پلاتو گلابتون بندرلنگه افتتاح شد. این پلاتو با زیربنای سه هزار و 700 متر مربع و با اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون تومان احداث شده است.

پارک نشاط بانوان بندرشناس در شهرستان بندرلنگه نیز به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پروژه سردخانه و بسته بندی و عمل آوری آبزیان در بندربستانه شهرستان بندرلنگه دیگر پروژه این شهرستان بود. این سردخانه دو مداره با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد ریال و ظرفیت سه هزار و 500 تن راه اندازی شده است.

سالن ورزشی بندرمغویه در شهرستان بندرلنگه نیز به بهره‌برداری رسید. این سالن ورزشی با زیربنای هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان احداث شده است.

همچنین دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان از شرکت بزرگ صنایع فرآوری آبزیان در بندربستانه شهرستان بندرلنگه بازدید کرد. این شرکت با ظرفیت فرآوری و بسته‌بندی روزانه ١٢٠ تن و ظرفیت نگهداری ١٢٠٠ تن آبزیان، برای ٣٠٠ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

استاندار هرمزگان در بازدید از این واحد تولیدی با بیان اینکه در حوزه شیلات و فرآوری آبزیان، زنجیره وسیعی برای ایجاد اشتغال و درآمد وجود دارد، عنوان کرد: جهت گیری ما در هرمزگان، پشتیبانی و حمایت ویژه از صنایع حوزه شیلات و ایجاد زیرساخت ها در این حوزه است.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف حوزه شیلاتی به خصوص پرورش میگو در هرمزگان، از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در این حوزه و صنایع وابسته به آن به طور ویژه حمایت می شود.

شایان ذکر است؛ در هفته دولت سال جاری 71 پروژه با اعتبار 83 میلیارد تومان در شهرستان بندرلنگه به بهره برداری می رسد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز