درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۸:۰۷:۵۷
کد خبر: ۸۸۹۵۰۱
درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی
آزمون انفرادی یازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در تاریخ 6 اردیبهشت ماه سال جاری به صورت سراسری و همزمان با داوطلبان تمامی دانشگاههای علوم پزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر حسین منتظر قائم، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این رابطه گفت: این آزمون، در شش حیطه ی کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم، استدلال بالینی، تفکر علمی در علوم پایه، مدیریت نظام سلامت، آموزش پزشکی و مطالعات میان رشته ای برگزار شد و از هر حیطه، 90 نفر به مرحله دوم کشوری (آزمون گروهی) که مرداد ماه در تهران برگزار شد، راه یافتند.

وی ابراز کرد: در این آزمون، سه نفر از دانشجویان دانشکده پزشکی به نام های محمد امین سپهری اسکویی و داریوش هوشیار در حیطه علوم پایه و محمد مهاجر بسطامی در حیطه کارآفرینی به مرحله کشوری راه یافتند و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حیطه علوم پایه، جزء ده تیم برتر کشور شناخته شد.

 معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: محمد امین سپهری، موفق به کسب دیپلم افتخار نیز گردید که ضمن تبریک به وی و جامعه علمی دانشگاه، توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستاریم.  

المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور هر ساله در دو مرحله انفرادی و گروهی برگزار می گردد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز