برای ماه های محرم و صفر :

تامین و ذخیره سازی اقلام مورد نیاز هیئت های عزاداری

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۰:۱۶:۴۶
کد خبر: ۸۹۰۱۵۹
تامین و ذخیره سازی اقلام مورد نیاز هیئت های عزاداری
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: اقلام مورد نیاز هیئت های عزاداری برای ایام محرم و صفر در هرمزگان به میزان مورد نیاز تامین و ذخیره سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛  دکتر ایرج حیدری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با اشاره به در پیش بودن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، عنوان کرد: اقلام ضروری مورد نیاز هیات های عزاداری سیدالشهداء  برای ایام محرم و صفر به مقدار مورد نیاز تامین و ذخیره سازی شده است و از طریق دستگاه‌های اجرایی ذیربط در اختیار هئیت ها قرار می گیرد.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت تامین و عرضه مرغ در استان، خاطرنشان کرد: توجه به اهمیت تامین به موقع مرغ مورد نیاز استان جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری استان با برنامه ریزی مناسب صورت پذیرد و جهاد کشاورزی بر این روند نظارت نماید تا خللی در بازار این محصول ایجاد نگردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در همین رابطه گفت:  قیمت محصول مرغ در هرمزگان باید واقعی و متناسب با استان های همجوار و از قیمت تعادلی همراه باشد.

وی با تاکید بر ساماندهی بازار ماهی استان ، اظهار داشت: بازار محصول ماهی در هرمزگان با توجه به آنکه در سبد غذایی بسیاری از خانواده هاست از نظر قیمت نیازمند مدیریت است تا این محصول با قیمت مناسب به دست مصرف کننده گان نهایی برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: جهاد کشاورزی و اداره کل شیلات به دلیل کاهش صید و عرضه ماهی در فصل های پاییز و زمستان، از هم اکنون برای مدیریت بازار این محصول برنامه ریزی نمایند تا از بروز هرگونه کمبودی جلوگیری بعمل آید.

وی تصریح کرد: بازار محصول ماهی نیازمند افزایش نظارت است و ضروری است شیلات به همراه فرمانداران و تعزیرات بازار این محصول را ساماندهی کنند و واسطه‌ها را با اتخاذ تصمیمات مناسب از بازار این محصول حذف کنند.

حیدری با تاکید بر رصد بازار، عنوان کرد: رصد دوره ای بازار اقلام ضروری از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط و دستگاه‌های نظارتی تاثیر بسزایی در کنترل قیمت ها و افزایش رضایتمندی مردم در پی خواهد داشت.

 

نظر شما