معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

لزوم تسریع در توسعه زیرساخت های اراضی پرورش میگو

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۰:۱۸:۳۱
کد خبر: ۸۹۰۱۶۲
لزوم تسریع در توسعه زیرساخت های اراضی پرورش میگو
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت برنامه ریزی برای تحقق اهداف استان در حوزه سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی طرح های سرمایه گذاری را در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان ثبت نمایند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری  در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان هرمزگان با اشاره به اهمیت تسریع در توسعه زیرساخت‌های اراضی پرورش میگو، عنوان کرد: شرکت شهرک های کشاورزی استان متولی ساماندهی اراضی پرورش میگو در قالب شهرک های کشاورزی، در مناطق مختلف استان توسعه زیرساخت ها در این اراضی را سرعت بخشد.

وی گفت: واگذاری اراضی پرورش میگو در قالب شهرک های کشاورزی اهمیت بسزایی در ساماندهی این اراضی با جذب سرمایه‌گذاران و استقرار زیر ساخت های مورد نیاز خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت های مورد نیاز اراضی پرورش میگو در قالب شهرک های کشاورزی با اتکا به سرمایه‌گذاری های بخش خصوصی باشد.

حیدری تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی کلیه طرح های سرمایه‌گذاری خود را به صورت متمرکز در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان ثبت و در این زمینه ثبت طرح های سرمایه گذاری بی نام با اخذ مجوزهای قانونی مورد نیاز در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر تسریع در روند صدور مجوزهای مورد نیاز سرمایه گذاری، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی همچون جهاد کشاورزی و منابع طبیعی با سرعت عمل مناسبی به درخواست های سرمایه گذاران در حوزه صدور مجوز های مورد نیاز اقدام می کنند که قابل تقدیر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت بازسازی باغات فرسوده در استان، تصریح کرد: بازسازی باغات فرسوده در استان برای تثبیت فرصت های شغلی این بخش و افزایش تولیدات کشاورزی در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

وی اظهار داشت: از ظرفیت کارگروه تخصصی اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری و شورای برنامه ریزی استان برای توسعه متوازن مناطق مختلف استان در حوزه های مختلف اقتصادی بکار گرفته خواهد شد و ضروری است دستگاه‌های اجرایی نیز با ارائه برنامه های عملیاتی خود در زمینه های اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری  روند توسعه استان را در این زمینه ها سرعت بخشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز