در هفته دولت رخ داد؛

بهره‌برداری از ۳۵ پروژه عمرانی شهرداری بندرعباس

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۵:۵۷
کد خبر: ۸۹۰۹۵۷
بهره‌برداری از ۳۵ پروژه عمرانی شهرداری بندرعباس
قائم مقام شهردار بندرعباس از بهره‌برداری 35 پروژه عمران شهری همزمان با هفته دولت با حضور شهروندان، مسئولین استانی و محلی خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ،جعفر بهاری میمندی با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بازگو کردن اقدامات دولت است.

وی افزود: هفته دولت که با یاد و خاطره شهیدان والا مقام«رجایی» و«باهنر» مزین و نامگذاری شده فرصتی برای سرمشق قراردادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم است.

قائم‌مقام شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه در این ایام مانند هر سال برخی از پروژه‌‌های آماده شده به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: شهرداری بندرعباس امسال نیز با بهره‌برداری از 35 پروژه عمرانی به استقبال از هفته دولت می‌رود.

بهاری‌میمندی گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 292 میلیارد ریال از محل بودجه داخلی شهرداری بندرعباس به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌‌های مختلف مانند خدمات‌شهری، فضای سبز، حمل و نقل و ترافیک، عمرانی و غیره است که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

قائم‌مقام شهردار بندرعباس تصریح کرد: بازگشایی معابر جدید، پارک‌های محله‌ای و فضای سبز، مجموعه فرهنگی و هنری، مجموعه‌های ورزشی و غیره، مرکز معاینه فنی و غیره از جمله این پروژه‌ها است.

وی گفت: تعداد هشت پروژه به نمایندگی از پروژه‌های مورد نظر در یک روز از هفته دولت با حضور شهروندان، مسئولین استانی و محلی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز