در نماز جمعه بندرعباس صورت گرفت :

خداقوت امام جمعه بندرعباس به دولتمردان کشور و استان/ مسئولان بهترین شرایط را برای عزاداران حسینی فراهم کنند

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۶:۴۶:۵۵
کد خبر: ۸۹۱۸۵۰
خداقوت امام جمعه بندرعباس به دولتمردان کشور و استان/ مسئولان  بهترین شرایط را برای عزاداران حسینی فراهم کنند
امام‌جمعه بندرعباس ظهر جمعه در جمع نمازگزاران بندرعباس گفت:باید یک خدا قوت به دولتمردانی گفت که در این شرایط اقتصادی نگذاشتند چرخ های عمران و آبادانی در کشور و استان هرمزگان متوقف شود.

به خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلیمن محمد عبادی زاده ،با بیان اینکه باید وقایع پیش از انقلاب اسلامی به‌خوبی و درستی برای جوانان بازگو شود، اضافه کرد: بسیاری از مسائلی که نسل گذشته آزمودند، جوانان امروز تجربه نکردند.

وی بر استفاده از بخش خصوصی و بهره‌گیری از آن‌ها در توسعه استان تأکید و اضافه کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، بارها دشمنان و بیگانگان به دنبال تعرض به خاک و منافع ملت ایران اسلامی بوده اما هیچ‌گاه موفق به این امر نشده‌اند.

وی با بیان اینکه حامیان تروریست امروز خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی هیچ‌گاه ظلم و استبداد بیگانگان به‌ویژه انگلستان و آمریکا را فراموش نخواهد کرد.

امام‌جمعه بندرعباس در ادامه صنعت چاپ را جز ده صنعت برتر جهان دانست و عنوان کرد: صنعت چاپ در بسته بندی، نشر کتاب و چاپ نشریات نقش کلیدی دارد و امروز باید به‌عنوان بخشی از رهاوردهای اقتصادی کشور شود.

وی جایگاه صنعت چاپ در استان هرمزگان را مطلوب ذکر کرد و افزود: باید کیفیت چاپ در استان بالا رود، هزینه‌ها کاهش یابد تا سفارش‌های به خارج از استان نرود از طرفی مدیران مسئول نشریات باید کارهای خود را به آن‌ها واگذار شود.

حجت الاسلام والمسلیمن عبادی زاده ادامه داد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی مانع از واگذاری سفارش‌های چاپ به خارج از استان شوند.

وی با بیان اینکه صنعتگران چاپ، صاحبان جراید و سرمایه‌گذاران و مسئولان سه ضلع اساسی صنعت چاپ هستند، خاطرنشان کرد: باید با همکاری یکدیگر به سمت توسعه صنعت چاپ در استان هرمزگان پیش برویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: جوانان انقلاب اسلامی امروز از گذشته اطلاع چندانی ندارند زیرا به خوبی مسائل از سوی گذشتگان این اطلاعات منتقل نشده و شاهد گسلی مابین نسل های گذشته و جوانان امروز هستیم.

 

وی با بیان اینکه باید وقایع پیش از انقلاب اسلامی به‌خوبی و درستی برای جوانان بازگو شود، اضافه کرد: بسیاری از مسائلی که نسل گذشته آزمودند، جوانان امروز تجربه نکردند.

حجت الاسلام والمسلیمن عبادی زاده آینده را از آن جوانان دانست و عنوان کرد: امروز دشمنان به دنبال تحریف انقلاب اسلامی و از بین بردن حقایق هستند.

وی با اشاره به اینکه راهزنان اندیشه در جامعه امروز کم نیستند، اظهار کرد: باید حواسمان به گرگانی باشد که امروز در کمین جوانان هستند تا از هر فرصتی برای آسیب به آن‌ها بهره ببرند.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه مناطق ممنوعه‌ای که جوانان نباید به آن ها نزدیک شوند باید به خوبی معرفی تا بتوانند به خوبی خود را حفظ کنند، اضافه کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جوانان نیز نقش مهمی دارند.

وی ادامه داد: امیدوارم با شناختی که از حقایق گذشته برای جوانان بیان می‌شود به سمتی برویم که نگذاریم این گسست بین نسل ها به وجود آید.

حجت‌الاسلام والمسلیمن عبادی زاده در پایان با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، گفت: باید بهترین شرایط از سوی مسئولان برای محبان سالار شهیدان و عزاداران حسینی در این ماه فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز