معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

شرایط برای فعالیت سرمایه‌گذاران در هرمزگان فراهم است/ضرورت گاز رسانی به واحد‌های تولیدی

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۶:۱۰:۲۹
کد خبر: ۸۹۲۴۰۴
شرایط برای فعالیت سرمایه‌گذاران در هرمزگان فراهم است/ضرورت گاز رسانی به واحد‌های تولیدی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: 700 پروژه سرمایه گذاری در مناطق مختلف هرمزگان با تلاش های صورت پذیرفته برای جذب سرمایه‌گذاری، در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رونق تولید در استان، عنوان کرد: شرایط برای فعالیت سرمایه‌گذاران در هرمزگان برای اجرای پروژه‌ها سرمایه‌گذاری با اقدامات و تلاش های صورت پذیرفته شده بیش از پیش تسهیل گردیده است.

وی در همین رابطه گفت: بیش از 700 پروژه سرمایه‌گذاری در سراسر هرمزگان در بخش های مختلف در حال اجرا است که با به ثمر نشستن آنها، فرصت های شغلی بسیار خوب در استان ایجاد می گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت گاز رسانی به واحد‌های تولیدی، تصریح کرد: گاز رسانی به واحد‌های تولیدی استان توسط شرکت گاز، برای کاهش هزینه‌های تولید در دستور کار قرار گیرد.

حیدری خاطرنشان کرد: همه ظرفیت ها برای رونق بخش تولید با همکاری دستگاه‌های اجرایی بکار گرفته شده است که با نتایجی بسیار خوبی همراه بوده است.

وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه استان، اظهار داشت: بخش خصوصی در هرمزگان فعالیت خوبی دارد و انتظار است از ظرفیت های این بخش مهم در توسعه استان بیش از پیش بهره گرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: با توجه به محدودیت های منابع دولتی ضروری است سرمایه‌گذاران در تامین زیرساخت های مورد نیاز با دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند تا زیرساخت های مورد نیاز با سرعت بیشتری تامین شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز