سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

رسانه ها اخبار پر محتوا و امید بخش تولید کنند

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۸:۵۳:۳۵
کد خبر: ۸۹۶۳۰۷
رسانه ها اخبار پر محتوا و امید بخش تولید کنند
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دشمن قصد دارد با اقداماتی سطحی، نسبت به اعتماد عمومی مردم به دولتمردان کشور خدشه وارد کند، در چنین شرایطی این وظیفه اصحاب رسانه است تا با تولید اخبار پر محتوا و امید بخش، مردم را در جریان عملکرد واقعی دولت قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر عباس میرزاد در جلسه شورای اطلاع رسانی استان هرمزگان، با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن بر علیه کشور، افزود: امروز در یک مرحله بزرگ گذار تاریخی قرار گرفته ایم و این رسانه های جمعی هستند که می توانند با تولید اخبار امید بخش در حکم متولیان تبلیغات جنگ اقتصادی عمل کنند.

وی اضافه کرد: اهمیت این نقش زمانی پررنگ تر می شود که بدانیم امروز دشمن قصد دارد با اقداماتی سطحی، نسبت به اعتماد عمومی مردم به دولتمردان خدشه وارد کند.

میرزاد ادامه داد: در چنین شرایطی این وظیفه اصحاب رسانه است تا با تولید اخبار پر محتوا و امید بخش ضمن کوتاه کردن فاصله بین مردم و مسئولان حفره های نا امیدی دل شهروندان را پر کنند.

وی افزود: در شرایط حساس کنونی که کشور برای تداوم مسیر اقتدار نیازمند وحدت و آرامش بوده و دغدغه‌های اقتصادی امروز مردم به‌عنوان اولویت اساسی دولت و حاکمیت مطرح است، تلاش برای جنجال‌سازی بی‌ثمر و ایجاد ناامنی روحی و روانی برای مردم، مصداق کامل آب در آسیاب دشمن ریختن است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد:  رسانه ها باید در برابر جنگ اقتصادی و روانی دشمنان علیه کشور و دولت نقش آفرینی کنند و این موضوع باید در دستور کار شواری اطلاع رسانی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای آنکه بتوان یک اطلاع رسانی منسجم در این استان داشته باشیم باید همه فعالان حوزه رسانه یک همگرایی، هم افزایی و وحدت رویه خوبی داشته باشند چرا که در چنین شرایطی می توان شاهد رشد و توسعه همه جانبه در همه بخش های هرمزگان باشیم.

میرزاد رمز موفقیت در برابر دشمن را وحدت، هماهنگی و انسجام با محوریت ولایت مطلقه فقیه دانست و بیان کرد: ولایت، مردم و مسئولان سه ضلع مهم برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن هستند.

وی همچنین تصریح کرد: خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و امیدوار کردن مردم فعالیت شبانه‌روزی و مخلصانه رسانه ها و مسئولان مانند دوران دفاع مقدس را می‌طلبد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز