سینما در هرمزگان روندی رو به رشد دارد

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۹:۲۷
کد خبر: ۸۹۷۴۵۲
سینما در هرمزگان روندی رو به رشد دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با تبریک روز سینما به سینما گران و فعالان حوزه فیلم گفت:سینما در هرمزگان روندی رو به رشد دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان ، رضا کمالی زرکانی سال  ۹۸را سال بهار سینما در استان دانست و گفت:طی چند ماه اخیر شاهد چند اتفاق بزرگ در حوزه سینما بودیم که مهمترین آن افتتاح سینمای در شهر ستان های بندر لنگه و حاجی آباد و کلنگ زنی پردیس سینمایی میناب با سه سالن سینما میباشد  که در نوع خود کم نظیر است.

 

وی افزود:تا چندی قبل فقط بندرعباس از موهبت سینما برخوردار بود اما هم اکنون بخشی از شهرستان های استان دارای سینما هستند و مابقی نیز به زودی دارای سینما خواهند شد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به افزایش تولیدات فیلم در استان پرداخت و اظهار داشت:با برنامه ریزی های صورت گرفته دفاتر انجمن سینمای جوانان در  شهرستان ها فعال و تقویت می شود و حمایت های مناسبی از تولید آثار سینمایی صورت می گیرد.

تلاش های زیادی در سینمای جوانان استان صورت گرفته  که نتیجه آن حضور موفق فیلم سازان در جشنواره های مختلف و افتخار آفرینی برای استان می باشد.

کمالی زرکانی عنوان کرد:به زودی در فرصت مناسبی مراسم تجلیل از فیلمسازان و تکریم از خانواده سینما برگزار خواهد شد.

وی در پایان به ضرورت اهمیت بیشتر مسولان به حوزه فرهنگ اشاره کرد و بیان داشت:هرمزگان طی امسال تنها استانی بوده  که وزیر فرهنگ و ارشاد تا کنون دوبار به آن سفر داشته و دستاوردهای بزرگی همچون انعقاد تفاهم نامه پانصد میلیارد ریالی و آغاز احداث یک پلاتوی نمایش و نگارخانه برای یازده شهرستان استان در پی دستور تاریخی استاندار محترم ، و افتتاح چندین پروژه بزرگ مانند مجتمع رودان و همچنین متولی برگزاری رویداد های بزرگی مانندنمایشگاه بزرگ کتاب و جشنواره بین المللی خلیج فارس و صدها برنامه خرد و کلان دیگر با همکاری هنرمندان رشته های مختلف و کارکنان خدوم فرهنگ و ارشاد بوده است به گونه ای که هیچ روز از تقویم بدون برنامه فرهنگی نبوده است و این حجم فعالیت نیازمند تکریم و تقدیر از تمامی اهالی فرهنگ و هنر است ، لذا  به نوبه ی خودم از توجه ویژه ی استاندار محترم به این حوزه و همچنین تلاش همه ی هنرمندان ، انجمن سینمای جوانان استان و همچنین انجمن سینماگران ، اهالی فرهنگ و رسانه و تمامی همکارانم در مرکز استان و سایر شهرستانها تشکر و قدردانی می کنم

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز