شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم، تعاونی برتر شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۹:۳۹:۴۷
کد خبر: ۸۹۷۸۶۹
شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم، تعاونی برتر شد
شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم در مراسم معرفی تعاونی های برتر شهرستان قشم به عنوان یکی از 30 تعاونی برتر شهرستان در سال 97 اعلام شد و از آن تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، امسال ۳۰ تعاونی قشم به عنوان تعاونی برتر و ۶ تعاونی نیز عنوان شایسته تقدیر را در حوزه های مختلف کسب کردند. در حال حاضر بیش از ۹۳ هزار نفر در تعاونی شهرستان قشم عضویت دارند و این تعاونی ها در قشم بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند.

هم اکنون ۴۸۱ تعاونی در سطح شهرستان وجود دارد که در حوزه های مختلف خدماتی، تولیدی، کشاورزی و مصرف در حال فعالیت هستند.

توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، معرفی توانمندی های بخش تعاون، ارج نهادن به زحمات تلاشگران این بخش و ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه و ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضا خانواده بزرگ تعاون کشور و همچنین تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی و توزیعی در مناطق مختلف به صورت کار جمعی از اهداف معرفی تعاونی های برتر در سطح شهرستان قشم است.

براساس این گزارش شرکت های تعاونی صیادی باسعیدو، مروارید شکیل قشم، مروارید لب سیاه، کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم، مرزنشینان قشم، صنایع دستی برکه خلف از جمله شرکت هایی بودند که به عنوان تعاونی برتر شهرستان قشم معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز