فرمانده سپاه امام سجاد(ع) خبر داد:

برگزاری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۵:۰۷
کد خبر: ۸۹۸۰۰۱
برگزاری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس
سالاری گفت: امروز دشمن به توانمندی نظامی جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پی برده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ پاسدار « اباذر سالاری » در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس رمز پایداری و ماندگاری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود و ما در دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را شکستیم.

وی با بیان اینکه اگر امروز در موضوعات دفاعی حرفی برای گفتن داریم به برکت دوران هشت سال دفاع مقدس است، افزود: در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات و ادوات نظامی در برابر دشمن تا به دندان مسلح که تقریبا همه دنیا از آن حمایت و پشتیبانی می کردند ایستادگی کردیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) عنوان کرد: ساقط کردن پهباد پیشرفته آمریکایی توسط سبزپوشان سپاه منهدم و توقیف کشتی نفتکش انگلیسی توسط نیروی دریایی سپاه مدیون توانمندی جوانان این خطه از میهن اسلامی و بیانگر اقتدار نظام است.

وی تصریح کرد: در این دو مورد به دنیا نشان دادیم که به گفته مقام معظم رهبری که فرمودند دوران بزن در رو تمام شده است، که اگر کسی چشم طمع و تعرض به خاکمان داشته باشد و دست به حماقت بزنند جواب نیروهای مسلح دندان شکن خواهد بود.

سرهنگ سالاری در ادامه با اشاره به اینکه رویکرد برنامه های هفته دفاع مقدس شعار محوری « ما پیروزیم » است، گفت: امسال بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در رده های سپاه و بسیج در سراسر استان هرمزگان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه رژه ملی نیروهای مسلح در دو نقطه کشور، تهران و بندرعباس برگزار می شود، افزود: این رژه با محوریت ارتش و در سه بخش رژه نیروها، رژه ادوات نظامی، رژه هوایی و رژه دریایی و با حضور یکی از سران قوا در نوار ساحلی برگزار خواهد شد.

سالاری برپایی نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در بوستان غدیر را از دیگر برنامه ها برشمرد و بیان کرد: بازسازی عملیات خیبر، ارائه توانمندی های نظامی، اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم، مراشم ویژه شامل خاطره گویی، حضور فرماندهان دفاع مقدس، بزرگداشت شهدا، نواختن زنگ مقاومت در سطح مدارس، اعزام رزمندگان نظام مقدس به مدارس، دانشگاه ها و مدارس از دیگر برنامه هاست.

وی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، نمایشگاع عکس و نقاشی دفاع مقدس، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، اردوهای جهادی، تجلیل از سربازان، همایش نقش اهل سنت در دفاع مقدس و تجمع فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس را بخش دیگری از برنامه ها اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز