تولید و کاشت بیش از ۱۷۰ هزار نشاء گل دائمی

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۵:۲۸
کد خبر: ۸۹۸۴۵۱
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از کاشت بیش 170 هزار نشاء گل دائمی پریوش در سطح شهر با هدف زیبا سازی چهره شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مصطفی خادم  با اعلام این مطلب اظهار کرد: به منظور زیبا سازی چهره شهر، این سازمان اقدام به کاشت بیش از ۱۷۰ هزار نشا گل دائمی پریوش  در سطح شهر کرده است.

وی تصریح کرد: گل های کاشته شده در سطح فضای سبز بندرعباس توسط پرسنل سازمان در بخش تولیدات گل و گیاه واقع در نهالستان سازمان تولید شده است.

خادم اذعان کرد: تولید و کاشت گل‌های دائمی پریوش در سطح شهر موجب کاهش هزینه در فضای سبز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: کاشت این گلهای پریوش در سطح شهر بندرعباس به صورت کاملا تخصصی و با آزمایشات آب و خاک محل کاشت صورت گرفته است.

خادم اظهار کرد: تولید و کاشت بیش از یک میلیون نشاء گل فصلی از نوع اطلسی اف یک، جعفری، پریوش، رعنا و غیره نیز در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری  افزود: کاشت بیش از یک میلیون بذر گل فصلی از نوع آهار و جعفری در سطح بلوارها و میادین سطح شهر بندرعباس آغاز شده است.

خادم در پایان ابراز امیدواری کرد: با انجام این گونه گلکاری ها در  بلوارها و میادین  سطح شهر بتوانیم شادابی و طراوت لازم را در سطح شهرایجاد  و موجبات رضایت مندی شهروندان را فراهم کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز