رئیس کمیته امداد پارسیان خبر داد؛

کمک ۹۵ میلیون تومانی خیرین در جشن عاطفه‌ها/ بیش از ۹۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد پارسیان هستند

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۷:۵۷:۴۲
کد خبر: ۸۹۸۹۱۲
رئیس کمیته امداد پارسیان از کمک‌های خیرین به جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: از ابتدای شروع جشن عاطفه‌ها تاکنون مردم نیکوکار و نوع‌دوست پارسیان در حمایت از دانش آموزان نیازمند، ۹۵ میلیون تومان کمک خود را به کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان اهداء نموده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالمجید نصیریان، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پارسیان با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در دو مرحله در این شهرستان، اظهار داشت: مرحله اول جشن عاطفه‌ها در طول شهریورماه با استفاده امدادگران از بانک اطلاعاتی و مراجعه به خیرین، هدایای نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری گردید.

نصیریان، با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در ۱۰۱ مدرسه شهرستان پارسیان، گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده تعداد ۱۰ هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های نقدی در بین دانش آموزان ۱۰۱ مدرسه شهرستان پارسیان توزیع خواهد شد که در صورت لزوم این روند ادامه خواهد یافت.

وی، به روند جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان نیز اشاره کرد و گفت: پس از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مدارس، این کمک‌ها به کمیته امداد شهرستان پارسیان تحویل داده می‌شوند و پس از ثبت و ضبط آن‌ها این کمک‌ها برای توزیع، بلافاصله در اختیار مدیران مدارس قرار می‌گیرند.

رئیس کمیته امداد پارسیان با درخواست از مؤسسات خیریه و سازمان‌ها جهت تجمیع کمک‌های دانش‌آموزی و هدفمند کردن هدایای تحصیلی گفت: کمیته امداد جهت ارائه اطلاعات دانش آموزان نیازمند به خیرین و سازمان‌هایی که می‌خواهند خودشان کمک کنند همکاری لازم را ارائه خواهد داد.

وی افزود: کمیته امداد شهرستان در حال حاضر ۸۳۱ نفر دانش‌آموز و ۸۳ نفر دانشجوی تحت حمایت دارد که تعدادی از این عزیزان، ایتام تحت پوشش این نهاد هستند و تعدادی دیگر نیز تمکن مالی مناسبی برای تهیه ملزومات تحصیل خود ندارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز