مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه هرمزگان معرفی شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۲۹:۵۴
کد خبر: ۸۹۸۹۲۴
طی مراسمی با حضور مسئول امور استان های سازمان اوقاف و امورخیریه، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری و جمعی از مدیران استانی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه هرمزگان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، صبح امروز در مراسمی، حجت الاسلام حسین مهدیان به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه هرمزگان معرفی و از خدمات سه ساله حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی مدیرکل سابق اوقاف استان قدردانی شد.

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه هرمزگان در این مراسم اظهار داشت: رونق تولید با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان را در برنامه دارم.

حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان با قدردانی از حسن اعتماد رئیس سازمان اوقاف؛ اظهار امیدواری کرد: در راستای سیاست‌های سازمان گام بردارد.

مهدیان افزود: اوقاف مجموعه ای اجتماعی، اقتصادی با پیوست فرهنگی است.

وی اظهار داشت: برنامه هایم را در سه حوزه رونق تولید با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان، ایجاد اشتغال در راستای با بیانیه گام دوم انقلاب و بکارگیری جوانان مومن و اجتماعی سازی فعالیت‌های اوقاف در بقاع متبرکه و موقوفات ترسیم کرده ام.

مدیرکل سابق اوقاف وامور خیریه هرمزگان نیز به بیان بخشی از عملکردش پرداخت.

حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی افزود: سیاست شایسته گزینی نیروهای بومی براصل جوان ودلسوز در حوزه موقوفات را اجرایی کردم.

گرایلی اظهارداشت: استان در ارزیابی عملکرد سال۹۷ رتبه پنجم کشور را کسب کرد و توانستیم ۲۵ میلیارد تومان با دستگاه های نظامی وانتظامی و ۳۵ میلیارد تومان هم با دانشگاه علوم پزشکی درحوزه موقوفات تعیین تکلیف کنیم.

وی گفت: از ۶۳۴ پرونده در محاکم قضایی، برای ۱۵۰ پرونده حکم صادر شد.

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه هرمزگان اظهار داشت: در مدت مسؤولیت سه ساله ام، ۶۰۰ هزار مترمربع از موقوفات را احیا شد.

گرایلی از اخذ سند برای ۱۰۵۰ موقوفه در استان در این مدت خبر داد و گفت در گذشته ۶۴۴سند اخذ شده بود که رشد ۴۰ درصدی داشتیم.

وی از برگزاری مسابقات قرآنی در شهرستان‌ها در این مدت خبر داد که منجر به بیش از ۲۰ وقف قرآنی و شرکت ۱۱ هزار نفر در این مسابقات شد.

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه هرمزگان اظهار داشت: ۲۴۱ موقوفه در این مدت کشف و سند زده شد و بیش از ۱۴۹ هزار پرونده اسکن و بیش از ۵۰ میلیارد تومان در طرح مودت مشارکت شد.

گرایلی گفت: با پیگیری‌های نمایندگان و استانداری و موافقت رئیس سازمان اوقاف از تعطیلی دانشکده علوم قرآنی در استان جلوگیری شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز