بررسی زمینه های گسترش صنایع دستی در بندرعباس

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۲:۴۶
کد خبر: ۸۹۹۴۸۵
در نشست مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان و مدیران مرکز خلاقیت و فنآوری های نوین شهرداری بندرعباس ، زمینه های گسترش صنایع دستی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در نشست مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان و مدیران مرکز خلاقیت و فنآوری های نوین شهرداری بندرعباس ، زمینه های گسترش صنایع دستی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 در این نشست مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان نیز همکاری میان دستگاه های مختلف اجرایی را  ضامن پیشرفت و توسعه دانست و بر گسترش همکاری میان بخشی تأکید کرد.

 رضا برومند رویکرد شهرداری بندرعباس را در توجه به رونق صنایع دستی ، گردشگری و آیین های سنتی ، ستود و اظهار امیدواری کرد حاصل اینگونه همکاری های مشترک،به سود پایتخت تجاری و اقتصادی کشور و شهروندان منجر شود.

 مشاور شهردار و مدیر مرکز خلاقیت و فنآور های نوین شهرداری بندرعباس نیز با اشاره به طرح پیوستن شهر بندرعباس به شبکه جهانی شهرهای خلاق ، خواستار همکاری  هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی ، سازمانهای مردم نهاد و شهروندان برای رسیدن به توسعه همه جانبه شهری شد.

 احمد پایدار گفت: بندرعباس، دارای ظرفیت های بی شمار فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و هنری است و باید از این ظرفیت های مناسب، به شایستگی بهره برداری کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز