امیر فرماندهی منطقه یکم امامت نیروی دریایی نداجا :

بیش از ۲۰۰ فروند شناور در رژه ملی حضور دارند

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۲:۲۲
کد خبر: ۸۹۹۵۹۱
بیش از ۲۰۰ فروند شناور در رژه ملی حضور دارند
فرماندهی منطقه یکم امامت نیروی دریایی نداجا در نشست خبری بمناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران استان گفت : در این رژه ملی بیش از ۲۰۰ فروند شناور های نظامی نیروی دریایی ارتش ، سپاه ، شناورهای تندرو نیروی دریایی ارتش و سپاه ،شناورهای دریابانی نیروی انتظامی به همراه شناور های بسیج مردمی در رژه دریایی مشارکت دارند

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ امیر فرماندهی منطقه یکم امامت نیروی دریایی نداجا   در نشست خبری بمناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران استان گفت : در این رژه ملی بیش از ۲۰۰ فروند شناور های نظامی نیروی دریایی ارتش ، سپاه ، شناورهای تندرو نیروی دریایی ارتش و سپاه ،شناورهای دریابانی نیروی انتظامی به همراه شناور های بسیج مردمی در رژه دریایی مشارکت دارند .

امیر دریادار دوم مجتبی محمدی با بیان اینکه هر ساله مراسمی از ۳۱ شهریور  ماه به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و جانبازان۸ سال دفاع مقدس برگزار می شود ، افزود : رژه ملی  نیروهای مسلح مصادف با اولین روز هفته دفاع مقدس با حضور رئیس مجلس در بندرعباس برگزار می شود .

وی با اشاره به اینکه رژه نیروهای مسلح در تمام استان ها در سطح استانی و با حضور مسئولین استانی برگزار می شود ، ادامه داد : در تهران با حضور ریاست جمهوری و در بندرعباس با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح بصورت ملی برگزار می شود.

امیر فرماندهی منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران  عنوان کرد : آنچه باعث نگاه ویژه به بندرعباس شده است نقش خلیج فارس و تنگه راهبردی هرمز است .

امیر دریادار دوم  محمدی بیان کرد :هر ساله این رژه به محوریت یکی از یگان ها برگزار می شود و امسال این مراسم با محوریت منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برگزاری رژه دریایی نیروی دریایی ارتش، سپاه و شناور های بسیج مردمی در تهران میسر نبود مراسم رژه دریایی  به موازات رژه پیاده در بندرعباس برگزار می شود.

امیر فرماندهی منطقه یکم امامت نیروی دریایی نداجا اظهار کرد : همراستا با رژه نیروی دریایی ، نیروی هوایی ارتش ، هوافضای سپاه پاسداران رژه هوایی خود بر فراز شناورهای رژه رونده سپاه و ارتش در برابر جایگاه برگزار می شود.

وی از دیگر برنامه های این هفته به سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ، مهمانی لاله ها ، برنامه های مرتبط با اجرای نمایشگاه نظامی در پارک ساحلی غدیر با همکاری سپاه امام سجاد (ع) و منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ، منطقه یکم نیروی دریایی سپاه ، گرامیداشت پیشکسوتان ، دیدار با خانواده شهدا ، جانبازان ، مجالس خاطره گویی، شعر و... است .

امیر فرماندهی منطقه یکم امامت نیروی دریایی نداجا با بیان اینکه مراسم رژه از ساعت ۸ صبح همزمان با رژه نیروهای مسلح در تهران و سایر استان ها برگزار می شود ، اعلام کرد : پایان استقرار مدعوین ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه یکشنبه ۳۱ شهریور ماه است .

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

 

نظر شما