شهردار بندر عباس تاکید کرد:

بکارگیری ظرفیت‌های شهرداری در برگزاری کنگره ملی شهدا

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۷:۵۶:۵۵
کد خبر: ۸۹۹۹۵۸
شهردار بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس از تمام ظرفیت‌هایش برای برگزاری هر چه بهتر کنگره ملی شهدای استان استفاده خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس امینی‌زاده در جلسه ستاد کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان که طی ماه‌های آتی برگزار می‌شود، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا یک ضرورت است و برگزاری کنگره شهدای استان یکی از مهمترین و بهترین حرکات فرهنگی و ارزشی در این راستا محسوب می‌شود.

وی گفت :شهدا بر گردن ما حق دارند و شهرداری بندر عباس تمام ظرفیت‌هایش را برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد به کار خواهد گرفت، زیرا ترویج فرهنگ شهادت و إیثار روح و کالبد جامعه را زنده نگه می‌دارد.

شهردار بندرعباس گفت: انتقال روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری به نسل امروز یک وظیفه است و این حرکت جریان ساز با استفاده از ظرفیت‌های معنوی که دارد، می‌تواند مایه خیر و برکت برأی شهر بندرعباس و استان هرمزگان باشد.

وی افزود: شهرداری بندر عباس مسئولیت کمیته فضاسازی و تبلیغات کنگره ملی ١٥٠٠ شهید استان هرمزگان را بر عهده دارد و با برنامه ریزی های انجام شده، این کمیته فعالیت‌های خود را از ماه‌ها قبل آغاز کرده و آمادگی کامل برای اجرایی کردن برنامه‌ها را دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: اجرای المان شهدا، راه‌اندازی دبیر خانه کنگره در مناطق و سازمان‌های شهرداری، کاشت ١٥٠٠ نهال در سطح شهر بنام شهدا و برگزاری ١٠ یادواره شهدا در شهر بندر عباس بخشی از برنامه ها و وظایف کمیته فضاسازی و تبلیغات است.

شهردار بندر عباس با اشاره به اینکه مقاومت و ایثار در جامعه باید نهادینه و جاری باشد، گفت: مردم باید در برگزاری این حرکت بزرگ شریک باشند، زیرا شکوفایی فرهنگ شهادت و شهادت طلبی با ایجاد تفکر در متن جامعه امکان‌پذیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز