کشف بیش از ۵ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان رودان

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۷:۵۹:۵۴
کد خبر: ۸۹۹۹۶۰
کشف بیش از ۵ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان رودان
مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان از کشف و ضبط بیش از 5 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهندس دورکیش افزود: در راستای اجرای برنامه های عملیاتی واحد بهداشت محیط با عنوان ساماندهی و کاهش عرضه مواد دخانی در سطح عرضه، کارشناسان بهداشت محیط شهرستان رودان در قالب گشت های نظارتی از چندین واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی سطح شهرستان بازدید کردند.

وی ابراز کرد بازرسان بهداشت محیط در بازدید ها متوجه فعالیت غیر مجاز عرضه مواد دخانی و عرضه سیگار به نوجوانان توسط یکی از کیوسک های عرضه مواد غذایی شدند و با انجام بازرسی از محل، بیش از 5200 نخ سیگار و 100 بسته تنباکو قلیان کشف و ضبط گردید.

دورکیش اظهار داشت: در بررسی های بعمل آمده مشخص گردید، واحد مذکور مجوز عرضه مواد دخانی نداشته و سیگارهای کشف شده قاچاق می باشد و متصدی این واحد جهت اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

مسئول بهداشت محیط شهرستان رودان از متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی خواست قوانین ملی کنترل و مبارزه با مصرف دخانیات از جمله اخذ مجوز خرده فروشی سیگار، عدم عرضه سیگارهای فاقد برچسب اداره دخانیات، عدم عرضه سیگار نخی و نیز عدم فروش سیگار به افراد زیر سن قانونی برابر 18 سال و همچنین عدم نصب هرگونه قفسه و تابلویی که از مصادیق تبلیغ و تشویق مصرف و استعمال دخانیات باشد را رعایت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز