استاندار هرمزگان در شورای آموزش و پرورش استان:

شرایط مناسب برای بازگشایی مدارس در هرمزگان فراهم است

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۸:۴۷:۴۲
کد خبر: ۸۹۹۹۷۷
استاندار هرمزگان گفت: با تلاش مجموعه آموزش و پرورش در سراسر هرمزگان، تامین اعتبارات مورد نیاز و همکاری دستگاه های مختلف اجرایی، شرایط مناسب برای بازگشایی مدارس در هرمزگان فراهم شده و این استان آمادگی کامل را در این زمینه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان، عنوان کرد: از روز اول مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، فصل جدیدی از کسب علم و دانش و تعلیم و تربیت همراه با نشاط خوبی در کشور ایجاد می شود.

وی ادامه داد: با تلاش مجموعه آموزش و پرورش در سراسر هرمزگان، تامین اعتبارات مورد نیاز و همکاری دستگاه های مختلف اجرایی، شرایط مناسب برای بازگشایی مدارس در هرمزگان فراهم شده و این استان آمادگی کامل را در این زمینه دارد.

استاندار هرمزگان افزود: با تلاش‌های صورت گرفته ۵۳ مدرسه جدید در هرمزگان به بهره‌برداری رسیده که از اول مهر دانش آموزان در آن مشغول به تحصیل می شوند.

همتی با بیان اینکه عزم و اراده خوبی در راستای ساختن مدارس جدید در هرمزگان وجود دارد، تصریح کرد: احداث دو مدرسه جدید برای دانش‌آموزان استثنایی نیز در هرمزگان مورد پیگیری قرار گیرد.

وی گفت: سال گذشته کمک‌های خوبی به مدارس شبانه روزی این استان انجام شد و امسال هم پیگیری های جدی در راستای حمایت از این مدارس خواهیم داشت.

همتی خاطرنشان کرد: با آمادگی های موجود با نظم و انضباط خوبی ماه مهر و سال تحصیلی را در هرمزگان آغاز خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز