فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش خبر داد:

سازماندهی ۴۰ پایگاه مقاومت با ۱۱ هزار بسیجی در کیش

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۰۹:۴۶
کد خبر: ۹۰۰۷۲۰
سازماندهی ۴۰ پایگاه مقاومت با  ۱۱ هزار بسیجی در کیش
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش از فعالیت ۴۰ پایگاه مقاومت در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد کناری در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با بیان اینکه بیش از ۱۱ هزار بسیجی در جزیره کیش سازماندهی شده اند گفت:  ۱۴ کانون مختلف، سه حوزه مقاومت و بیش از ۴۰ پایگاه مقاومت در جزیره کیش فعال است که این نشان از توجه مردمی به مقوله بسیج و فرهنگ بسیجی است.

امام جمعه کیش هم در این مراسم با بیان اینک فرصت زندگی در این دنیا کوتاه و از آن کوتاه تر فرصت خدمت به مردم است، بیان کرد: مسئولان باید از این فرصت محدود برای خدمت به مردم و سعادت دنیا و آخرت خود استفاده کنند.   

حجت الاسلام حسن زاده به وضعیت ویژه جزیره کیش هم اشاره کرد و گفت: جزیره کیش به لحاظ فرهنگی و مذهبی از غنای بالایی برخوردار است و  خواستار رسیدگی و نگاه ویژه مسئولان به وضعیت سه ارگان سپاه در جزیره شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام سجاد هرمزگان هم با تاکید بر اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دو قدرت شرق و غرب در دنیا به دنبال توسعه و حکمرانی بودند گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) اسلام در دنیا با چهره اصیل و درست آن معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین پولادی با بیان اینکه قدرت شرق در همان اوایل انقلاب در هم شکسته شد و قدرت غرب و لیبرالیسم هم صدای در هم شکسته شدن آن به گوش می رسد افزود: امروزه جهان استکبار به رهبری آمریکا متوجه قدرت و تاثیر گذاری ایران اسلامی شده اند و به قدرت منطقه ای ایران پی برده اند.  

در این مراسم حجت الاسلام محمد صفاجوئیان به عنوان مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش و همزمان به عنوان رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت فرودگاه جزیره منصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز