اجرای طرح مانا در بندرعباس

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۰:۴۲
کد خبر: ۹۰۱۱۹۷
در راستای اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا )، جلسه حمایت یابی از پروژه ها توسط نوجوانان با حضور نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان ؛ در این جلسه حسین هاشمی تختی با اشاره به اهمیت اجرای طرح های اجتماع محور در کاهش آسیبهای اجتماعی گفت : یکی از مهمترین تاثیرات اجرای این طرح ها را افزایش حس مسئولیت پذیری نوجوانان نسبت به خانواده ، جامعه و محیط پیرامون عنوان کرد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری نمود که طرح ها و برنامه های اجتماعی همچنان به صورت مستمر و مداوم ادامه یابد تا شاهد پرورش روحیه مطالبه گری در میان نوجوانان و کشف استعدادهای برتر اجتماعی باشیم .

سامیه جهانشاهی معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان نیز ضمن تبیین اهداف اجرای طرح مانا اذعان داشت:طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) با هدف ارتقای سطح سلامت اجتماعی نوجوانان به عنوان سرمایه های اجتماعی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و نیز ارتقا سطح توانمندی های اجتماعی و مشارکتی نوجوانان برگزار می گردد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش موثر و ارزنده نوجوانان در مشارکت اجتماعی و ارائه راهکار جهت حل مشکلات جامعه اشاره کرد و گفت:در حقیقت در طرح مانا شاهد آموزش نوجوانان برای کاهش آسیبهای اجتماعی و آموزش شیوه تبدیل تهدیدات به فرصت ها ،حساس سازی خانواده ها با استفاده از توانایی های نوجوانان هستیم .

در پایان تعدادی از نوجوانان شرکت کننده در این طرح به ارائه عملکرد گروهی ، نقطه نظرات و دیدگاه‌ها خود و همچنین جذب حمایت پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز