افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۷:۳۴:۲۴
کد خبر: ۹۰۱۶۰۳
افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس
در مراسمی با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بندرعباس گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، نمایشگاه دفاع مقدس با حضور استاندار هرمزگان و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) افتتاح شد و به مدت یک هفته دایر خواهد بود.

استاندار هرمزگان در آیین افتتاح این نمایشگاه، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس همه اقشار مردم از سراسر کشور در دفاع از آب و خاک ایران اسلامی حضور و مشارکت داشتند.

وی دفاع مقدس را یک سرمایه معنوی و دفاعی برای ملت ایران دانست و افزود: دفاع مقدس از هویت های انقلاب اسلامی و عناصر فراموش نشدنی است که همواره از تازگی برخوردار می باشد و به یک راه و الگوی مناسب در کشورمان تبدیل شده است.

همتی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که فرزندان ملت در نیروهای مسلح با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس با اقتدار از حریم هوایی، دریایی و زمینی جمهوری اسلامی ایران حراست می کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در این استان نیز نیروهای دریایی سپاه و ارتش با اقتدار کامل امنیت آب های نیلگون خلیج فارس را تامین کرده‌اند.

همچنین اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) یکشنبه شب در آئین افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس اظهار داشت: پس از برگزاری با صلابت رژه ملی در صبح روز یکشنبه، امشب شاهد دومین برنامه از برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستیم.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه به مد یک هفته دایر خواهد بود و از تمام آهاد جامعه بالاخص نوجوانان و جوانان استقبال خواهد کرد. امیدوارم این نمایشگاه زمینه‌ای را برای شناخت بیشتر شهیدان و ایثاراگران توسط قشر جوان را ایجاد کند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) تصریح کرد: در این نمایشگاه هر شب میزبان یکی از فرماندهان نیروهای مسلح خواهیم بود.

سالاری اذعان کرد: استاندار هرمزگان با وجود جلسات فراوان در این مراسم شرکت کرد که جای تقدیر دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز