رئیس کمیته امداد فین خبر داد:

توزیع ۱۵۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۷:۴۵:۲۲
کد خبر: ۹۰۱۶۰۸
رئیس کمیته امداد فین از توزیع 150 بسته تحصیلی به همراه 52 دست لباس فرم مدرسه و کفش به ارزش 30 میلیون تومان بین دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم شهر فین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عقیل سالاری، رئیس کمیته امداد فین، اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها رویدادی است که همه‌ساله در نیمه دوم شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس، باهدف کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و گسترش فرهنگ انفاق، احسان و دستگیری از نیازمندان در سراسر کشور برای جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی و سپس توزیع آن‌ها در بین دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه هم‌زمان با آغاز جشن عاطفه‌ها، در این شهرستان نیز کار جمع‌آوری و توزیع بسته‌های تحصیلی انجام‌شده، گفت: با کمک خیران استان فارس، 150 بسته تحصیلی بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سطح روستاهای شهر فین توزیع شد.

رئیس کمیته امداد فین بیان کرد: ارزش بسته‌های اهدایی به دانش آموزان مجموعاً 30 میلیون تومان بوده که در روستاهای آوین، مهدی‌آباد، کوران، پروزک و پابند توزیع‌شده است.

سالاری گفت: کمیته امداد شهر فین در حال حاضر به 279 دانش آموزان و 55 دانشجو از مقطع کاردانی تا دکتری کمک‌هزینه تحصیلی پرداخت می‌کند که در سال گذشته در این بخش حدود 141 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز