طرح بنگاه‌های کارآفرینی با رویکرد ایجاد فرصت‌های شغلی

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۱:۳۹
کد خبر: ۹۰۱۷۰۹
یوسف ذاکری افزود: رویکرد طرح ایجاد فرصت‌های شغلی بر مبنای مزیت های منطقه ای و اولویت مناطق روستایی و محروم، که با استفاده از ظرفیت قانون نظام صنفی برای ایجاد بنگاه های کارآفرینی در گروه‌های کالایی و یا خدماتی دارای اولویت توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی اجرایی میگردد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رئیس اداره اصناف و تشکلهای صنفی سازمان گفت : طرح بنگاه‌های کارآفرینی صنفی با رویکرد ایجاد فرصت‌های شغلی بر مبنای زیست بومی های کارآفرینی و اولویت مناطق روستایی و محروم در دستور کار کمیسیون نظارت قرار گرفت.

  یوسف ذاکری افزود : رویکرد طرح ایجاد فرصت‌های شغلی بر مبنای مزیت¬های منطقه¬ای و اولویت مناطق روستایی و محروم ، که با استفاده از ظرفیت قانون نظام صنفی برای ایجاد بنگاه¬های کارآفرینی در گروه‌های کالایی و یا خدماتی دارای اولویت توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی اجرایی می-گردد.

وی درخصوص اهداف کلی این طرح خاطر نشان کرد : بهبود فضای کسب و کار، شفاف سازی و تسهیل فرآیندهای کسب و کار ، استفاده از ظرفیت قانون و مقررات نظام صنفی برای ایجاد اشتغال پایدار، کاهش بیکاری، افزایش درآمد سرانه و رشد اقتصادی فقرزدا بر مبنای زیست‌بوم‌های کارآفرینی ، افزایش توان رقابت پذیری و سهم بازار محصولات بنگاه های خرد، کوچک و متوسط از طریق افزایش کیفیت، ارتقاء بهره وری، کاهش قیمت تمام شده و حمایت از تولید داخلی با رویکرد صادرات می باشد.

رئیس اداره اصناف و تشکلهای صنفی سازمان افزود : متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت www.iranianasnaf.ir مراجعه نمایند.

 

نظر شما