مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

۷ کلاس درس در بستک به بهره برداری رسید

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۷:۵۵:۴۵
کد خبر: ۹۰۲۷۶۷
۷ کلاس درس در بستک به بهره برداری رسید
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از احداث هفت کلاس درس در هنرستان فنی حرفه ای دکتر فکری با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال و زیربنای 350 مترمربع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، فرماندار بستک و جمعی از مسئولین شهرستانی و خیرین بستک، هفت کلاس نوساز هنرستان فنی حرفه ای دکتر فکری بستک افتتاح شد.

موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در آئین افتتاح این پروژه گفت: این پروژه که امروز شاهدافتتاح آن هستیم از مهرماه سال گذشته شروع شده بود و بالغ بر نه میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه در برداشته است.

وی افزود: این هفت کلاس در تکمیل ساختمان قدیم این هنرستان در زیربنای 350 مترمربع احداث شده که بیش از 150 دانش آموز را پوشش خواهد داد.

دادی زاده ادامه داد: از این تعداد کلاسها، پنج کلاس درس و دو کارگاه می باشد که اعتبار ساخت این کلاسها تماما توسط خیرین منطقه تأمین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: خیر محترم ساخت چهار کارگاه مکانیک، ساختمان، الکترونیک و برق در 640 مترمربع زیربنا را در راستای کیفیت بخشی به آموزش این هنرستان متعهد شده است که از نیمه دوم مهرماه، کار احداث آنها شروع خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیش از 75 درصد دانش آموزان این هنرستان در کنکور 98 وارد دانشگاه شده اند و امیدواریم با اضافه شدن این فضا ها ، شاهد افزایش کیفیت آموزشی و قبولی در دانشگاهها را بیش از پیش شاهد باشیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز