به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بندرخمیر صورت گرفت:

اعزام تیم پزشکی تخصصی به مناطق محروم

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۴:۱۰
کد خبر: ۹۰۴۵۱۲
اعزام تیم پزشکی تخصصی به مناطق محروم
رییس بسیج جامعه پزشکی سپاه بندرخمیر از اعزام تیم پزشکی بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به منطقه کهورستان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رییس بسیج جامعه پزشکی سپاه بندرخمیر با اعلام این خبر گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای اجرای برنامه های محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان، با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و شبکه بهداشت و درمان بندرخمیر، تیم پزشکی تخصصی، پزشک عمومی، کارشناس روان، کارشناس تغذیه، بهداشت محیط و مبارزه با بیماریها به منطقه کهورستان اعزام و خدماتی در قالب ویزیت، برنامه غربالگری و تجویز دارو بصورت رایگان به بیماران ارائه شد.

دکتر معصومه شکری زاده با اشاره به اینکه خود نیز همراه با این تیم پزشکی به معاینه و ویزیت بیماران پرداخته، افزود: در این طرح تعداد 210 نفراز اهالی منطقه ویزیت و داروی مورد نیاز بصورت رایگان به آنها تحویل شد و در همین راستا کلاس های مشاوره و  آموزشی نیز برگزار گردید.

دکتر شکری زاده تصریح کرد: این خدمات در طول هفته دفاع مقدس در قالب طرح شهید رهنمون در 10 منطقه روستایی این شهرستان، روستای بستویه، آل درویش، جیهون، گوین، گری شیخ، تنگ گج، تنگ دالان، شهرک علوی، چاه گود و لشتغان بالا و لشتغان پایین نیز ارائه خدمات انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز