مدیرکل کمیته امداد هرمزگان خبر داد:

اهدای ۱۲ هزار بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۳:۲۷
کد خبر: ۹۰۵۱۳۷
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: از ابتدای پویش "بارنگ مهر رؤیایی را بسازیم" تاکنون با مشارکت و همراهی مردم خیر و نوع‌دوست استان ۱2 هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان تحت حمایت و نیازمند در سطح استان توزیع‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مرحله دوم پویش "بارنگ مهر رؤیایی را بسازیم" که با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان برگزار شد، گفت: از ابتدای پویش تاکنون با مشارکت و همراهی مردم خیر و نوع‌دوست استان هرمزگان 12 هزار بسته تحصیلی در بین دانش آموزان تحت حمایت و نیازمند در سطح استان توزیع‌شده است.

وی افزود: امسال نیز در فصل بازگشایی مدارس پویش "بارنگ مهر رؤیایی را بسازیم" ویژه مدارس باهدف تأمین نیازهای اساسی برای تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار و کمک‌ها و هدایای نقدی و غیر نقدی مردم و خیران جمع‌آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

الهیاری در خصوص توزیع پاک پویش "بارنگ مهر رؤیایی را بسازیم" در مدارس سراسر استان هرمزگان، گفت: 250 هزار پاکت مربوط به پویش "بارنگ مهر رؤیایی را بسازیم" باهدف فرهنگ‌سازی و دریافت هدایای دانش‌آموزان در مدارس سطح استان توزیع شد.

وی افزود: مرحله دوم پویش "بارنگ مهر رؤیایی را بسازیم" ویژه مدارس نیز با همکاری آموزش‌وپرورش در تمامی مدارس سطح استان هرمزگان برگزار می‌شود و کمک‌های جمع‌آوری‌شده در هر مدرسه میان دانش آموزان نیازمند همان مدرسه یا مدارس مناطق کم برخوردار و محروم توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان عنوان کرد: اگر بتوانیم کمک‌های خُرد دانش آموزان را تجمیع کنیم با توجه به حجم مشارکت خانواده‌ها و خیران می‌توان شاهد ارائه خدمات اثربخش و ماندگاری در راستای بهبود شرایط تحصیل دانش آموزان نیازمند بود.

الهیاری گفت: امیدواریم با مدیریت صحیح و توزیع عادلانه کمک‌های جمع‌آوری‌شده در این پویش در سال ۹۸ بتوانیم اعلام کنیم که در استان هرمزگان هیچ دانش‌آموزی به دلیل فقر ترک تحصیل‌نکرده است.

در این جلسه موسی دادی زاده، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان بابیان اینکه پویش بارنگ مهر رؤیایی را بسازیم" حس انسان‌دوستی دانش آموزان را تقویت می‌کند، گفت: از اهداف دیگر برگزاری پویش تربیت عاطفی، ایجاد حس نیکوکاری و نوع‌دوستی در دانش آموزان است که بتوانند به‌صورت عملی، کمک به هم نوع خود را آموزش ببیند.

دادی زاده اظهار داشت: تمام مدارس در سطح استان، هم گام با سراسر کشور آماده برگزاری این پویش و دریافت هدایایی دانش آموزان نیکوکار استان هستند.

لازم به ذکر است مرحله دوم پویش "بارنگ مهر رؤیایی را بسازیم" ۱۰ مهرماه در مدارس سراسر استان هرمزگان برگزار می‌گردد و دانش آموزان هدایای نقدی و غیر نقدی خود را برای تأمین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند در مدارس اهدا خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز