حسینی پور خبرداد:

صدور ۸۴۴ پروانه فعالیت و ۵۸۸ پروانه اشتغال در سال جاری

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۷:۴۴
کد خبر: ۹۰۶۰۲۰
صدور ۸۴۴ پروانه فعالیت و ۵۸۸ پروانه اشتغال در سال جاری
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از صدور 844 پروانه فعالیت وسایط نقلیه و 588 پروانه اشتغال رانندگان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سعید حسینی‌پور در خصوص عملکرد واحد بار و کالا سازمان حمل و نقل گفت: واحد حمل و نقل بار و کالا مسئولیت ساماندهی شرکت‌های حمل و نقل بار و کالا، امداد خودرو و یدک‌کش، توزیع و پخش، پروانه بهره‌برداری و کلیه وسایط نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین فعال در بخش بار و مسافر درون شهری را بر عهده دارد.

وی با اشاره به همکاری این سازمان با سازمان صنعت، معدن و تجارت در ارتباط با تخصیص لاستیک یارانه‌ای به ناوگان سنگین و نیمه سنگین، خاطر نشان کرد: پیرو همکاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) در خصوص معرفی و درخواست متقاضیان دریافت لاستیک به نرخ تعاونی از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 183 فقره معرفی نامه جهت دریافت لاستیک بر اساس صدور و تمدید پروانه فعالیت صادر گردیده است.

حسینی پور در ارامه تصریح کرد: متقاضیان دریافت لاستیک ناوگان سنگین و نیمه سنگین به نرخ تعاونی از 22 مرداد ماه سال جاری تنها از طریق ثبت درخواست از وب سایت www.utcms.ir   می توانند اقدام به ثبت نام برای دریافت لاستیک کنند.

لازم به ذکر است، واحد بار و کالای سازمان حمل و نقل طی شناسایی شرکت های حمل و نقل درون شهری، بزودی بستر صدور پروانه بهره داری شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری را صادر خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز