در بندرعباس:

آغاز فعالیت رسمی مجمع خیرین سلامت بیمارستان شهید محمدی

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۴:۰۴
کد خبر: ۹۰۶۱۵۲
فعالیت رسمی مجمع خیرین سلامت بیمارستان شهید محمدی بندرعباس همزمان با افتتاح حساب ویژه این مجمع از مهرماه سال جاری آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر محمد تمدن دار رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) ضمن اعلام خبر فوق گفت: مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی در راستای تامین تجهیزات و نیازهای بیمارستانی با هدف ارتقاء خدمات سلامت راه اندازی شده است.

دکتر تمدن راه اندازی این مجمع را گامی بزرگ در راستای تحقق اهداف عالی سلامت در استان هرمزگان برشمرد.

شهاب الدین کلانتری مدیر عامل مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی ضمن بیان اینکه اولویت های این مجمع تجمیع تمامی خدمات بهداشتی و درمانی در استان هرمزگان  و جلوگیری از ارجاع بیماران برای دریافت خدمات درمانی به خارج از استان می باشد گفت: به زودی شماره حساب ها و همینطور لیست نیازهای درمانی استان در جلسات هیئت رئیسه مجمع مطرح و جهت آنها برنامه ریزی و سپس اعلام خواهند شد.

علی رئوفی  رئیس مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی نیز ضمن ابراز خرسندی از افتتاح حساب های این مجمع گفت: امیدوارم که با همیاری و همدلی خیرین استان در راستای بهبود و ارتقای کیفیت خدمات  بهداشتی و درمانی و جلوگیری از خروج بیماران از استان به جهت دریافت خدمت اقدامات سازنده ای انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز