مدیر کل منابع طبیعی هرمزگان خبر داد:

رتبه دوم هرمزگان از نظر جنگل کاری در ۶ ماه اول سال

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۷:۵۳:۴۰
کد خبر: ۹۰۸۷۲۸
در 6 ماه اول اداره کل منابع طبیعی امسال هرمزگان با اجرای 300 هکتار جنگل کاری رتبه دوم کشور را بعد از استان ایلام کسب کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، امید ذاکری گفت: از این میزان جنگل کاری، 210 هکتار توسعه جنگل های مانگرو ،کشت نونهال چندل در خور آذینی با مشارکت جوامع محلی اجرا شده است و مابقی توسعه جنگل به روش بذرکاری در منطقه هماگ است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: در 6 ماه اول امسال با وجود شرایط آّب و هوایی گرم در زمینه کشت نونهال چندل  توانستیم با عملکرد خوب رضایت سازمان جنگلها را کسب کنیم.

ذاکری افزود: در جلسه ی پیگیری اعتبارت صندوق توسعه ملی با حضور رییس سازمان جنگلها و معاون آبخیزداری اداره کل با توجه به اینکه هرمزگان از نظر پروژه های آبخیزداری ،جنگل و کاداستر اراضی ملی عملکرد خوبی داشته است اعتبارات مازاد بر مصوب اولیه به استان های برتر  از جمله هرمزگان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات صندوق توسعه ملی نسبت به سال گذشته حدود 2 و نیم برابر افزایش یافت است گفت: اعتبارات مصوب اولیه صندوق توسعه ملی در سالجاری ، 48 میلیون تومان بود که پس از تبادل تفاهمنامه استاندار هرمزگان با رییس سازمان جنگلها با توجه به عملکرد خوب هرمزگان از نظر اجرای پروژه های صندوق توسعه ملی ، این اعتبارات در سال 98   به 62 میلیارد تومان افزایش یافت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز