همزمان با روز ملی بزرگداشت حافظ برگزار می شود؛

گردهمایی شاعران هرمزگان در قشم

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۰۸:۰۹:۲۸
کد خبر: ۹۰۹۷۶۱
گردهمایی شاعران هرمزگان در قشم
همزمان با روز ملی بزرگداشت حافظ (20 مهرماه)، آیین «شبی با حافظ» با حضور بزرگان ادب و هنر قشم و هرمزگان در مرکز بین المللی رشد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این سازمان گفت: حافظ خوانی و تقدیر از اعضای باسابقه و پیشکسوت انجمن های شعر استان هرمزگان بخشی از این آیین خواهد بود.

علیرضا کمساری ادامه داد: در این مراسم شاعران شناخته شده ای از انجمن های شعر بندرعباس، قشم، میناب و چند شهر دیگر استان هرمزگان به شعرخوانی می پردازند.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از فعالیت انجمن های فرهنگی و هنری، اضافه کرد: تقویت فضای فرهنگی و هنری جامعه، موجب اثربخشی مثبت در شکل گیری فضای اجتماعی می شود و با اقدامات و حمایت های انجام شده در قشم شاهد رونق انجمن های فرهنگی پرسابقه و فعال در این منطقه هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: تعامل با شاعران و هنرمندان استان و کشور موجب شکوفایی فضای فرهنگی جامعه و ایجاد تبادل فکری بین هنرمندان می شود و دعوت هنرمندان استانی و کشوری در مراسم های مناسبتی جزیره نیز با همین هدف انجام می شود.

گردهمایی «شبی با حافظ» همزمان با روز ملی بزرگداشت حافظ به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری انجمن شعر  قشم از ساعت 20 شامگاه شنبه بیستم مهرماه در مرکز بین المللی رشد برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز