شهرستان پارسیان با ایجاد ۵ موکب به میزبانی زائران اربعین پرداختند

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۰:۱۴
کد خبر: ۹۰۹۸۰۷
رئیس اوقاف و امور خیریه پارسیان گفت: این شهرستان با ایجاد ۵ موکب که به‌صورت مردمی و خودجوش اداره می‌شود به میزبانی زائران اربعین حسینی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرسول نکوزاد، رئیس اوقاف و امور خیریه پارسیان اظهار کرد: مردم شهر پارسیان بامحبت و عشقی که به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) ویاران باوفایش دارند در این شهرستان با برپایی و مهیاسازی ۵ موکب به پذیرایی از زائران اربعین پرداختند.

رئیس اوقاف و امور خیریه پارسیان با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم در اهدای نذورات، اظهار کرد: محبان اهل‌بیت (ع) هرسال بیش از سال گذشته هدایای خود را نذر اربعین می‌کنند و هر که از این اجتماع عظیم جامانده باشد با اهدای نذورات خود در این اجتماع عظیم حسینی سهیم می‌شود.

عبدالرسول نکوزاد بیان کرد: شهرستان پارسیان در غربی‌ترین نقطه استان هرمزگان در مسیر مواصلاتی زوار اربعین حسینی از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان قرار دارد.

وی افزود: به‌منظور خدمات‌رسانی و پذیرایی از زوار امام حسین (ع) در این شهرستان امسال ۵ موکب در پنج نقطه شهرستان بانام خادم الحسین (ع)، امام حسن مجتبی (ع)، شهداء، فاطمه زهرا (س) و صاحب الزمان (عج) که به‌صورت شبانه‌روزی به زوار خدمات‌رسانی می‌کنند و تاکنون پذیرای بیش از ۳۵ هزار زائر کربلای معلا بوده است.

وی در پایان اظهار کرد: همه هزینه‌های پذیرایی و خدمت‌رسانی توسط مردم و به‌صورت خودجوش تهیه و پرداخت می‌شود و به یاری خداوند متعال تاکنون کوچک‌ترین مشکلی به‌ویژه برای زوار در این خصوص نبوده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز