در آبان ماه سالجاری در بندرعباس صورت می گرد:

برگزاری نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید استان هرمزگان

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۶:۲۷:۲۳
کد خبر: ۹۱۰۲۹۶
برگزاری نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید استان هرمزگان
رئیس اداره آموزش و پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید استان هرمزگان با محوریت نیازمندهای فناوری و وارداتی صنایع و توانمندی های ساختدر آبان ماه سالجاری در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، حسین انصاریان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال رونق تولید و پویش ملی نهضت ساخت داخل، هدف از برگزاری نمایشگاه را بهم رسانی صنایع با سازندگان و مراکز فناور به منظور داخلی سازی قطعات در سال رونق تولید عنوان کرد.

انصاریان گفت: این نمایشگاه بزرگترین و مناسب‌ترین آوردگاه ملی برای مذاکرات چند جانبه میان طرفین تقاضا در گروه‌های صنعت صنایع معدنی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع کوچک و صنایع دریایی با طرفین نظیر دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، شرکت‌های دانش بنیان، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان به کمک واسط های فناوری و صنعتی است.

وی بیان داشت: شرکت ها و مجموعه‌های صنعتی می‌توانند نیازهای خود را برای تامین انواع قطعات و ماشین آلات و همچنین نیازمندی های فناوری و پژوهشی در این نمایشگاه معرفی کنند و شرکت‌های توانمند، دانش بنیان و فناور نیز با نیازهای صنعتی کشور بهتر از پیش آشنا شوند.

رئیس اداره آموزش و پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان افزود: واحدهای صنعتی  می توانند نسبت به ثبت نام و اعلام نیازمندی های خود به شرکت نمایشگاه های بین المللی هرمزگان به نشانی www.hormozganfair.com مراجعه نمایند.

شایان ذکر است این نمایشگاه از 20 لغایت 23آبان ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس برگزار می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز