آغاز برگزاری رقابتهای کبدی ساحلی کارگران کشور در بندرعباس

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۸:۰۴
کد خبر: ۹۱۰۹۴۴
آغاز برگزاری رقابتهای کبدی ساحلی کارگران کشور در بندرعباس
اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کارگران کشور در بندرعباس با حضور ۷ تیم در زمین ساحلی پارک غدیر بندرعباس و به مدت دو روز در حال برگزاری است.

به گزارش حبرگزاری برنا در هرمزگان،این مسابقات در دو گروه برگزار که در گروه اول سه تیم فولاد هرمزگان ب، ستارگان فارس و پودینه طبس خراسان جنوبی به رقابت خواهند پرداخت.

در گروه دوم نیز ۴ تیم فولاد هرمزگان الف، لوله سازی اهواز، فولاد آلیاژی یزد و گلستان برای صعود به مرحله دوم به مصاف هم خواهند رفت.

در دور اول این رقابت ها و از ساعت ۹ صبح امروز به طور همزمان دو دیدار برگزار خواهد شد که فولاد هرمزگان الف و گلستان رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و ستارگان فارس و پودینه طبس نیز به مصاف هم خواهند رفت و سومین بازی نیز از ساعت ۹:۴۵ آغاز که لوله سازی اهواز و فولاد یزد با هم رقابت خواهند کرد.

دور دوم از ساعت ۱۶ و با دیدار دو تیم فولاد هرمزگان «ب» و پودینه طبس آغاز و فولاد هرمزگان الف نیز به مصاف فولاد یزد خواهد رفت و از ساعت ۱۶:۴۵ لوله سازی اهواز و گلستان با هم جدال خواهند کرد.

دور سوم نیز ساعت ۱۹ و با دو دیدار فولاد هرمزگان ب و ستارگان فارس و فولاد هرمزگان الف و لوله سازی اهواز آغاز خواهد شد و ۱۹:۴۵ دقیقه نیز آخرین دیدار این مرحله با مصاف فولاد یزد و گلستان به پایان خواهد رسید.

در حاشیه برگزاری این مسابقات، مدیرکل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: این اولین دوره مسابقات کبدی کارگری در کشور است که به میزبانی هرمزگان برگزار شد و امید است استان در آینده به قطب ورزش کارگری ساحلی تبدیل شود.

هادی ابراهیمی افزود: با حمایت فدراسیون ورزش کارگری این امر اتفاق خواهد افتاد.

وی از برگزارکنندگان این دوره مسابقات تشکر کرد.

قابل ذکر است بازی نهایی ومراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، 22 مهرماه ساعت 10 صبح به صورت مستقیم از شبکه استانی و شبکه  ورزش پخش خواهدشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز