مدیر کل ورزش جوانان هرمزگان:

۴۲۰برنامه در هفته تربیت بدنی برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۵:۰۳
کد خبر: ۹۱۱۱۱۴
۴۲۰برنامه در  هفته تربیت بدنی برگزار می شود
مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان در نشست خبری بمناسبت هفته تربیت بدنی  در جمع خبرنگاران گفت : ۴۲۰ برنامه که از این تعداد ۳۶۰ برنامه  ورزشی است در هفته تربیت بدنی اعم از مسابقات کشوری ، استانی ، شهرستانی ، پیاده‌روی ، ورزش همگانی و ... برگزار می شود .
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگمحمود رضا امیاری با بیان اینکه شعار هفته تربیت بدنی « پیش به سوی ایران فعال » است ، افزود:  با پیش رو بودن اربعین حسینی برنامه های هفته تربیت بدنی نیز به سمت برنامه های فرهنگی - ورزشی سوق داده شده است.

وی از برنامه های این هفته به غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا ،نشست با ارگان های دولتی  و نیروی انتظامی ، تجلیل از مدال آوران المپیاد استعداد های برتر ، مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی جوانان کشور،مسابقات قایقرانی ، مسابقات کاراته، جشنواره بومی و محلی ، همایش پیاده روی در حاجی آباد ، تجلیل از بازنشستگان ورزشی و ... اشاره کرد.

این مسئول تصریح کرد: ۱۷ پروژه در این هفته اعمم از سالن ورزشی ، زمین چمن مصنوعی و طبیعی و ... افتتاح می شود .

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان با بیان اینکه در هفته تربیت بدنی امسال از مدیران اسبق این اداره کل دعوت می شود ، ادامه داد : نشستی با روسای فدراسیون جهت برگزاری « جام خلیج فارس » به شکل بین المللی را نیز در این هفته پیش رو داریم .

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز