رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:

بخشودگی جرایم دیرکرد حقوق دولتی معادن استان

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۰:۵۲
کد خبر: ۹۱۱۸۹۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کرد: جرایم دیرکرد پرداخت حقوق دولتی29 معدن استان که اصل بدهی خود تا پایان سال 1395 خود را پرداخت نموده اند مشمول بخشودگی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛خلیل قاسمی در جلسه بخشودگی جرایم دیرکرد حقوق دولتی معادن استان با اشاره به بخشنامه جدید مطابق ابلاغیه و مصوبه هیات وزیران در بخشودگی جرائم معدن‌داران، اظهار داشت: بهره برداران  معادنی کل حقوق دولتی معوق مربوط به سالهای قبل از 95 را بطور کامل پرداخت کنند، مشمول بخشودگی جرایم دیرکرد پرداخت حقوق دولتی خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: تاکنون 103 معدن استان از بخشودگی جرایم دیرکرد پرداخت حقوق دولتی برخوردار شده اند.

وی تصریح کرد: بر این اساس ، معادنی که حقوق دولتی تا پایان  سال 95 را پرداخت نمایند نیز می توانند درخواست خود را برای بخشودگی جرایم با ذکر دلیل به سازمان ارائه دهند.

قاسمی خاطر نشان کرد: دلایل ارائه شده براساس تشخیص کارگروه مرتبط با رکود بازار و یا تحریم خواهد بود و     بهره بردار از جرایم و ضرر و زیان ناشی از دیرکرد پرداخت حقوق دولتی این معادن مشمول بخشودگی خواهد شد.

قاسمی از بهره برداران معادن استان هرمزگان درخواست کرد: برای بهره مندی از این فرصت قانونی درخواست بخشودگی جرایم پرداخت حقوق دولتی خود را به سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ارائه نمایند.

قاسمی در پایان گفت: امیدواریم تا پایان امسال اتفاق خوبی در این حوزه محقق شود و هر معدن‌داری که شرایط لازم را داشته باشد مشمول این طرح قرار گیرند و  این شرایط، زمینه حمایتی مناسبی از این بخش باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز