مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان:

اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی اولویت کاری منابع طبیعی است

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۷:۵۵
کد خبر: ۹۱۲۵۹۵
اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی اولویت کاری منابع طبیعی است
مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان گفت: از آنجائی که اجرای طرح کاداستر تصرفات و تخلفات به اراضی ملی را به شدت کاهش می دهد، بر همین اساس اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا درهرمزگان؛ امیدذاکری اظهارداشت: با توجه به تعامل و هم اندیشی که بین این اداره کل  ثبت اسناد واملاک و منابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان وجود دارد اجرای این طرح در هرمزگان از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: به منظور تسریع در روند صدور اسناد تک برگ کاداستری برای اراضی ملی، لازم است که گزارش هفتگی به صورت دقیق و جزیی ارائه شود

ذاکری تصریح کرد: میزان اراضی ملی استان حدود ۶ میلیون و ۸۵۵ هزار هکتار است که تاکنون در ۳۰ درصد از اراضی استان طرح حدنگاری (کاداستر) اجرا شده است و طی سال ۹۷ نیز طرح کاداستر در ۸۰۰ هزار هکتار از اراضی استان با هزینه ۱۳ میلیارد یال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اجرا شد.

مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان در پایان تاکید کرد:  از ابتدای امسال تاکنون طرح کاداستر در ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی هرمزگان اجرا شده و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال در بیش از یک میلیون هکتار این کار صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز