دور رفت لیگ برتر یک فوتسال بانوان استان هرمزگان برگزار شد/تیم های فوتسال بانوان چشم انتظار اسپانسر

۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۲:۰۹
کد خبر: ۹۱۳۲۰۵
دور رفت لیگ برتر یک فوتسال بانوان استان هرمزگان برگزار شد/تیم های فوتسال بانوان چشم انتظار اسپانسر
در آخرین بازی از مرحله رفت سری مسابقات لیگ برتر استان تیم های نایبند و تیپ تکاوران به این دوره پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مسابقات لیگ برتر بانوان استان هرمزگان بین یازده تیم در سه منطقه برگزار شد، منطقه غرب استان با سه تیم،شرق با 4 تیم و مرکزی (شهرستان بندرعباس) با چهار تیم بازی ها برگزار شد.

 نائب رئیس هیئت فوتسال استان هرمزگان در گزارش با خبرگزاری برنا گفت: مسابقات در سه گروه در سه منطقه ازاستان است که در هر گروه مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شد و از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود میکنند. 

کلثوم دارا در ادامه بیان کرد : رقابت ها در مرحله بعد با میزبانی شهرستان بندرعباس و به صورت مجتمع در دو گروهمسابقات برگزار می شود. 

وی تشریح کرد : خوشبختانه امسال استقبال بسیار خوبی شد و 11 تیم در بازی ها شرکت کردندکه این میزان استقبالنسبت به سال‌های گذشته بسیار چشم گیر است. 

نائب رئیس هیئت فوتسال در ادامه با اشاره به مشکلات ورزش بانوان استان به خصوص فوتبال بانوان افزود : درجلسات قبل از برگزاری مسابقات تیم های درخواست دهنده 18 تیم بودند با بهترین بازیکنان که به خاطر مشکلاتمالی و نبود حمایت های لازم موفق به شرکت در مسابقه نشدند.

دارا گفت : جامعه ورزش بانوان از مسوولان استان و شهرستان ها درخواست دارند نسبت به ورزش بانوان توجه ویژهای داشته باشند و با فراهم آوردن اسپانسر و شرایط لازم اولیه از این استعدادها حمایت کنند و این شور و اشتیاق رودر بانوان بیشتر کنند. 

وی در پایان افزود : با تمام سختی ها در حوزه بانوان، مسابقات برگزار شد و بسیار خوشحالم که جامعه بانوان ما درکنار تمام مشغله هایی که دارند با حضور 150 نفری برای تماشای این بازیها در سالن حضور دارند و تیم ها رو تشویقمی‌کنند.

قابل ذکر است که در آخرین بازی دور رفت تیپ تکاوران با اولین سال حضور خود و بازی هیجان انگیز در آخرین بازیاین دوره با نتیجه سه بر چهار نتیجه را به‌میزبان مسابقات تیم نایبند واگذار کرد و به عنوان دومین تیم در دور برگشتحضور دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز