رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:

راه اندازی سامانه پیامکی استعلام قیمت در استان

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۲:۴۷
کد خبر: ۹۱۴۶۳۷
راه اندازی سامانه پیامکی استعلام قیمت در استان
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت : سامانه پیامکی اطلاع رسانی از 117 قلم کالا برای اولین بار در کشور در بندرعباس راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ خلیل قاسمی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که مشترکا با ستاد تنظیم بازار کشور برگزار گردید بیان کرد : نظر به اهمیت اطلاع رسانی و دسترسی آسان شهروندان به آخرین قیمت از اقلام مصرفی خانوار، سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و اتاق اصناف مرکز استان برای اولین بار در کشور این سامانه پیامکی را تهیه کرد که شهروندان با ارسال نام کالای مورد نظر به شماره 30009124 بلافاصله با دریافت پیامک از آخرین قیمت مطلع خواهند شد.

وی تاکید کرد : به منظور اطلاع بیشتر شهروندان از لیست اقلام اساسی ، سایت سیاق به نشانی Http//:sayagh.asnafhormozgan.ir طراحی شده است.

‎رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت : در این سامانه سه گروه کالایی شامل اقلام اساسی و کالاهای پرمصرف خانوار ، قیمت میوه تره و انواع گوشت و مرغ و نرخ نامه مصوب خدمات صنفی اتحادیه ها قرار داده شده است.
‎وی در خصوص اپلیکیشن موبایل استعلام قیمت ها گفت : اپلیکیشن قیمت 117 قلم کالا تا پایان هفته جاری برای اولین بار در بندرعباس رونمایی خواهد شد.
‎خلیل قاسمی بیان کرد : میزان جوجه ریزی در مرغ داری ها بر اساس نیاز استانها توسط سازمان جهاد کشاورزی انجام می پذیرد .
‎قاسمی از واحد های صنفی خواست : در صورتی که نسبت به قیمت کالایی اعتراضی داشته باشند با اسناد و مدارک به اتحادیه مربوطه خودشان مراجعه نمایند.
‎رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان افزود : خوشبختانه در استان کمبودی در خصوص مرغ و لاستیک مواجه نشده ایم اما در خصوص قیمت مرغ اختلافی با سازمان جهاد کشاورزی داریم که قیمت همچنان باید مورد تجدید نظر قرار بگیرد.
‎وی افزود : هم استانی های گرامی خودشان ناظر بر بازار باشند و در صورت مشاهده هر گونه اختلاف قیمت میتوانند واحد صنفی متخلف را به سامانه 124 سازمان صنعت معدن و تجارت معرفی نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز