مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان خبر داد:

کمک بیش از ۴ میلیارد تومانی خیرین استان هرمزگان به دانش آموزان نیازمند

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۰:۱۲
کد خبر: ۹۱۴۷۵۳
کمک بیش از ۴ میلیارد تومانی خیرین استان هرمزگان به دانش آموزان نیازمند
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: خیران استان هرمزگان در راستای حمایت از دانش آموزان نیازمند در سال جاری بیش از چهار میلیارد تومان کمک کردند.

به گزارش خرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی الهیاری گفت:  امسال باهمت مردم نیکوکار استان چهار میلیارد و 118 میلیون تومان به‌منظور رفع نیازهای تحصیلی دانش آموزان هرمزگانی جمع‌آوری‌شده است.

وی افزود: از مجموع این کمک‌ها، مبلغ 634 میلیون تومان  کمک نقدی، دو میلیارد و 631 میلیون تومان کالا (بسته‌های تحصیلی)، 700 میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری محلات و 152 میلیون تومان نیز کمک‌های مستقیم خیرین به دانش آموزان نیازمند استان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان بابیان این موضوع که یکی از بنیادی‌ترین اهداف کمیته امداد تلاش برای تحقق عدالت آموزشی و ایجاد فرصت برابر برای استعدادهای موجود در خانواده‌های محروم و نیازمند است، گفت: در حال حاضر ۲۱ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان بوده که از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌باشند.

الهیاری به اهمیت مشارکت مردم در دستگیری از نیازمندان اشاره و گفت: یکی از شاخص‌هایی که همگی به ارتقاء آن تکلیف داریم، توسعه مشارکت‌های مردم در همه‌ی عرصه‌ها به‌خصوص در عرصه‌ی احسان، نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان است که هم تکلیف دینی و هم شرط انسانی می‌باشد.

وی با اشاره به کمک سه میلیارد و 336 میلیون تومانی خیرین در جشن عاطفه‌ها سال گذشته تصریح کرد: با توجه به استقبال پرشور مردم نیکوکار هرمزگان در جشن عاطفه‌ها سال جاری نسبت به سال 97 شاهد رشد 23 درصدی کمک‌های خیرین به‌منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند بوده‌ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز