رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد:

کیفی سازی علمی قضات به ارتقای کارآمدی دستگاه قضایی می انجامد

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۷:۵۱:۰۵
کد خبر: ۹۱۸۶۲۳
کیفی سازی علمی قضات به ارتقای کارآمدی دستگاه قضایی می انجامد
رئیس کل دادگستری هرمزگان تأکید کرد: کیفی سازی علمی قضات به ارتقای کارآمدی دستگاه قضایی می انجامد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی صالحی در دیدار با جمعی از قضات محاکم استان هرمزگان تأکید کرد: کیفی سازی علمی قضات به ارتقای کارآمدی دستگاه قضایی می انجامد.

صالحی با بیان این مطلب که نظر به عملکرد مطلوب و کارنامه قابل دفاع قضات فرهیخته و پُرتلاش دستگاه قضایی استان هرمزگان، خوشبختانه شاهد کسب موفقیت های قابل توجهی در عملکرد دادگستری استان به ویژه در  شاخص های اتقان آراء، کاهش اطاله دادرسی و تسریع در روند رسیدگی ها هستیم خاطرنشان کرد:دستگاه قضایی به علت اهداف والا و مقدس خود که همانا حفظ عدالت و صیانت از حقوق شهروندان است،  نقش مهم و بسزایی در جلب اعتماد مردم برعهده دارد.

وی یکی از مهمترین حوزه های مرتبط با اهداف دستگاه قضایی  را توجه به مقوله  آموزش مستمر قضات عنوان کرد و در همین رابطه یادآور شد: ارتقای سطح آموزش و تخصص در کنار رشد دانش نظری و همچنین کیفی سازی علمی کارکنان قضایی به کارآمدی دستگاه قضایی کمک دو چندانی خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در راستای صدور آرای متقن قضایی و کسب رضایتمندی مردم لازم است قضات این رویکرد و روحیه دانش افزایی را بطور مستمر مدنظر قرار دهند و در جهت ارتقای سطح علمی و تخصصی خویش همواره تلاش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز