در هفت ماه سال جاری ؛

تخلیه و بارگیری ۳,۹ میلیون تن انواع کالا در بنادر قشم/ ترابری مسافر و گردشگر به مرز ۸میلیون نفرسفر رسید

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۱۳:۴۲
کد خبر: ۹۱۹۹۵۱
تخلیه و بارگیری ۳,۹ میلیون تن انواع کالا در بنادر قشم/ ترابری مسافر و گردشگر به مرز ۸میلیون نفرسفر رسید
در دوره هفت ماهه سال جاری، بیش از ۳,۹ میلیون تن انواع کالا در بنادر جزیره قشم جابجا شد و حجم ترابری مسافر و گردشگر دریایی نیز به مرز ۸ میلیون نفر سفر رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ "علی اشتری" مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم ضمن بیان جزییاتی در این رابطه، اظهار داشت: طی دوره زمانی هفت ماهه نخست سال ۹۸، سه میلیون و ۹۸۴ هزار و ۴۷۴تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی در این بنادر تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: از این رقم، عملیات جابجایی سه میلیون و ۹۰۱ هزار و ۸۱۹ تن به کالاهای غیر نفتی و ۸۲ هزار و ۶۵۵ تن نیز به جابجایی فرآورده های نفتی اختصاص دارد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم حجم عملیات کابوتاژ(کران بری) کالاهای غیر نفتی در این بنادر را رقمی بالغ بر ۳ میلیون و ۷۰۰هزارتن اعلام کرد.

صادرات ۱۲۰هزار تن کالای غیرنفتی

اشتری با اشاره به صادرات و واردات ۱۷۵ هزار و ۵۱۷ تن کالای غیر نفتی در هفت ماهه امسال، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۲۰ هزار و ۲۲۸ تن کالای صادراتی و  ۵۵ هزار و۲۸۹ تن محموله وارداتی جابجا شد.

ترابری ۸ میلیون نفر سفر طی هفت ماه اخیر

وی همچنین با تشریح کارنامه عملیات ترابری مسافران و گردشگران دریایی در جزیره قشم گفت: در این رابطه، ۷ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۶۷  نفر سفر در پایانه های دریایی بزرگترین جزیره خلیج فارس به ثبت رسید.

۴۷۰۰ کانتینر تخلیه و بارگیری شد

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: در بنادر بهمن و کاوه که پایانه های کانیتنری این جزیره محسوب می شوند، در مجموع  ۴ هزار و ۷۰۹ TEU(هر تی ای یو معادل یک کانتینر ۲۰ فوت) تخلیه و بارگیری شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز