مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

مدارس می توانند از موقعیت تجاری مدارس خود بهره بگیرند

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۷:۴۱:۰۴
کد خبر: ۹۲۰۲۷۶
مدارس می توانند از موقعیت تجاری مدارس خود بهره بگیرند
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مدیران مدارس می توانند درصورتی که آموزشگاه آنها در موقعیت تجاری قرار دارند، 100 متر از فضای مدرسه را تبدیل به تجاری کنند و منابع کسب شده از آن را در راستای پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی بکار گیرند.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ موسی دادی زاده سرخائی در جلسه مدیران شهرستان سیریک اظهار داشت: وظیفه مهم آموزش و پرورش تربیت مسائل عمومی است و مدارس به آموزش ساحت های ششگانه دانش آموزان بپردازند.

وی افزود: تربیت دانش آموز در رشته های تخصصی خارج از آموزش و پرورش و دانشگاهها قرار می گیرند. افراد در مدارس باید به تربیت یک شهروند خوب برای جامعه که دارای فضایل اخلاقی، شخصیتی، اعتقادی، بهداشت و دوست دار محیط زیست است، بپردازند.

دادی زاده، افزایش حداکثری پوشش تحصیلی را مهم برشمرد و گفت: برخی از تارکان تحصیل مربوط به مرحله گذر از یک مقطع به مقطع دیگر است. پس لازم است که مدیران مقاطع ابتدایی و متوسطه اول، ثبت نام دانش آموزانی که از مدرسه آنها گذر می کنند را پیگیری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان داشتن راهنمای حرکت در برنامه ها را مهم دانست و ادامه داد: مدیران ما باید برنامه محور باشند و برای برنامه های آموزشی و پرورشی مدرسه خود برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشند.

این مسئول تصریح کرد: مشارکت در امور مدرسه حق والدین است و باید از این ظرفیت عظیم بصورت بهینه استفاده کرد.

دادی زاده اظهار کرد: مدارس که موقعیت جغرافی مناسبی دارند می توانند باکمک انجمن اولیا و مربیان، 100 متر از فضای خود را به کار اقتصادی اختصاص دهند و منابع حاصل را در مسائل آموزشی، پرورشی و تجهیز مدارس استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز