در اطلاعیه روابط عمومی پخش فرآورده های نفتی درخواست شد:

شهروندان هرگونه تخلف قیمت در مجاری عرضه را گزارش کنند

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۶:۰۵
کد خبر: ۹۲۲۸۲۰
شهروندان هرگونه تخلف قیمت در مجاری عرضه را گزارش کنند
در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان عرضه فرآورده خارج از نرخ مصوب را غیر قانونی دانست و از مصرف کنندگان خواست درصورت مشاهده چنین تخلفی آن را گزارش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ در پی انتشار ادعاهای یکی از قایقداران بندرچارک مبنی بر فروش بنزین خارج از نرخ مصوب در جایگاه عرضه سوخت این بندر، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است :

در پی تمهیدات اندیشیده شده در تامین و توزیع فرآورده، مردم شریف هرمزگان بدون دغدغه سوخت مورد نیاز خود را در اقصی نقاط این استان از مجاری عرضه و جایگاهها با نرخ مصوب تهیه می کنند و در این زمینه هیچ مشکل و کمبودی وجود ندارد.

مدیران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان بر این باورند که حضور رسانه های منصف بعنوان کانال ارتباطی مردم با دستگاههای اجرایی می تواند موجب تسریع در رفع مشکلات موجود باشد اما لازم است به این نکته توجه شود که در موضوع مذکور تاکنون هیچ شکایتی از شهروندان و مصرف کنندگان سوخت این بندر به این شرکت واصل نگردیده و در بازرسی های دوره ایی و تصادفی که گزارش آنها ثبت و موجودی باشد نیز تاکنون تخلفی مبنی بر گران فروشی جایگاه عرضه سوخت بندر چارک مشاهده نشده است.

بررسی مکاتبات اداری نشان می دهد از ناحیه فرماندار و مسئولین محلی و استانی نیز تاکنون موردی در این موضوع یا موارد مشابه به این شرکت مکاتبه و ارجاع نگردیده است چرا که در این صورت  باتوجه به حساسیت مسئولین استانی و شخص استاندار محترم نسبت به پیگیری گزارش های مردمی قطعا موضوع در طی دوسال مورد ادعای فرد مصاحبه شونده به این شرکت ارجاع و پیگیری می شد و به نتیجه می رسید.

به این ترتیب به استحضار هم استانی های گرامی و البته رسانه های مطالبه گر و یار و همراه مردم می رساند در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سامانه تلفن گویای ۰۹۶۲۷ در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت شکایت ها و گزارش های همشهریان و مشتریان گرامی است. همچنین بازرسی و کنترل و نظارت و روابط عمومی (بعنوان پل ارتباط مردم با این شرکت) آماده دریافت، پیگیری و ارائه پاسخ به موارد مطرح شده توسط شاکیان خواهد بود. بلافاصله پس از انتشار این اظهارات نیز بدستور مدیر محترم منطقه تیم بازرسی مستقلی برای بررسی این امر تشکیل شده و این اطمینان وجود دارد که در صورت احراز تخلف هر یک از مجاری عرضه در سطح استان موضوع با قاطعیت پیگیری و ضمن طرح در کمیته رسیدگی به تخلفات ، متخلف به جزای قانونی خود خواهد رسید. در انتها یادآوری می نماید در تمام جایگاه های عرضه سوخت استان شماره تلفن های سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۰۹۶۲۷ ، بازرسی و روابط عمومی به طوری که در معرض دید عموم مراجعان  باشد نصب گردیده است و حقوق شهروندی آنان یادآوری می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز