شهردار بندرعباس:

همبستگی و اتحاد نیاز اساسی جهان اسلام است

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۹:۲۱
کد خبر: ۹۲۲۸۵۱
همبستگی و اتحاد نیاز اساسی جهان اسلام است
شهردار بندرعباس گفت: در عصر کنونی نیاز به اتحاد و همبستگی از مسائل اساسی جهان اسلام است و وحدت، قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ عباس امینی‌زاده با گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: میلاد پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت، پیام آور مودت و مهربانی برای پیروان راستین مکتب انسان‌ساز اسلام است.

وی با اشاره به اینکه وحدت اسلامی در این برهه از زمان که استکبار به دنبال ایجاد اختلاف و تضعیف قدرت و ابهت امت واحده اسلامی است، عاملی برای اتحاد مسلمانان، به شمار می رود، افزود: در این بین تردیدی نیست که پایداری اقتدار، عزت، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی ما در گرو استمرار اتحاد و انسجام مردم آگاه و بیدار کشورمان، اعم از شیعه و سنی است.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: وحدت از زیباترین واژه هاست که پیامبر رحمت و مهربانی به استناد آیات قرآن کریم و با اعتصام به حبل متین الهی و در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام و با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد.

امینی‌زاده بیان کرد: در عصر کنونی نیاز به اتحاد و همبستگی از مسائل اساسی جهان اسلام است و وحدت، قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان است.

این مقام مسئول گفت: علمای شیعه و اهل سنت استان هرمزگان پیشگام وحدت در جامعه هرمزگان هستند و این همبستگی در تمام کشور نیز زبانزد است.

وی اضافه کرد: پس از انقلاب اسلامی، ایران منادی و پرچمدار وحدت مسلمانان و جمهوری اسلامی ایران نیز پناهگاه مسلمانان شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز