ویژه جامعه کار و تلاش استان هرمزگان:

چهاردهمین دوره مسابقه های استانی قرآن کریم برگزار شد

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۷:۳۷:۲۶
کد خبر: ۹۲۳۲۳۵
چهاردهمین دوره مسابقه های استانی قرآن کریم برگزار شد
چهاردهمین دوره مسابقه های استانی قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان هرمزگان در مجموعه ورزشی کارگران بندرعباس با حضور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و شرکت کنندگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ در حاشیه برگزاری این مسابقات، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: هر چه جامعه کار و تلاش به حوزه های فرهنگی مرتبط شوند، شاهد  توسعه پایدار خواهیم بود.

هادی ابراهیمی افزود: توسعه اقتصادی مستلزم تو چه به مسائل اجتماعی و فرهنگی است و با توجه به گستردگی جامعه کار و تلاش استان، این اداره کل برنامه های مختلفی در حوزه فرهنگی و اجتماعی برای جامعه هدف خود دارد.

وی در خصوص چهاردهمین دوره مسابقه های استانی قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و شناسایی استعدادهای قرآنی در بین جامعه کار و تلاش برگزار می شود، اظهارداشت: این مسابقه ها در دو گروه خواهران و برادران، ویژه تمامی تعاونگران، کارگران، کارفرمایان، افراد تحت پوشش بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده‌های آنان است که با توجه به اعلام فراخوان در مردادماه امسال، 130 نفر در این مسابقات شرکت کردند که 77درصد شرکت کنندگان را آقایان تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم، مفاهیم( جلد بیست و چهارم تفسیر نمونه) از رشته‌های این دوره مسابقات است و نفرات اول مرحله استانی به مسابقه های کشوری راه پیدا می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز گفت: قرآن کتابی آسمانی برای تمام زوایای زندگی انسان برنامه دارد و یک نسخه شفابخش برای کسانی است که به سوی قرآن هدایت می شوند.

حجت الاسلام علی اکبر انصاری افزود: قرآن مسیر انسانیت و معنویت و حیات مادی و معنوی انسانها را تضمین می کند و باید تلاش کنیم از معارف ژرف قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی خود بهره برده و فرزندان خود را با معارف قرآنی آشنا کنیم.

وی اضافه کرد: در مجموعه کار و تلاش استان ظرفیتهای بالایی وجود دارد که هر سال شاهد برگزاری مسابقات قرآن ویژه این گروه هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز