با حضور رئیس سازمان امداد و نجات کشور انجام شد :

تودیع و معارفه مدیران جمعیت هلال احمر استان هرمزگان

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۷:۴۴:۱۹
کد خبر: ۹۲۳۲۳۷
تودیع و معارفه مدیران جمعیت هلال احمر استان هرمزگان
رئیس سازمان امداد و نجات کشور درمراسم تودیع و معارفه مدیران جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، خدمات مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر را تکریم و سرپرست جدید جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان را معارفه نمودند که این مراسم در سازمان امداد و نجات استان با حضور اعضای هیئت مدیره جمعیت هلال احمر هرمزگان، شورای معاونین و جمعی از پرسنل جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مرتضی سلیمی در آئین تکریم ، اظهار کرد: استان هرمزگان قابلیت‌های بسیار خوبی دارد و یکی از فعال‌ترین جمعیت‌ها در سراسر کشور است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور افزود:  اعمی برنطین، نان دلش را می‌خورد،چرا که ایشان یکی از باسابقه‌ترین مدیرعاملان جمعیت هلال‌احمر است و به بیمارستان هلال‌احمر دبی منتقل می‌شود و امیدوارم در آنجا نیز بدرخشد.

وی عنوان کرد: سلحشور نیز نیروی جوان، خوش‌فکر و باانگیزه است، که امیدوارم با کمک همکاران و معاونین جمعیت بتواند فرصت خدمت را داشته باشد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور تصریح کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد اخلاق‌مداری و احترام به همکاران، امدادگران و داوطلبین در مجموعه است.

سلیمی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر هرمزگان تا به امروز جمعیتی اخلاق مدار بوده و ازاین‌پس نیز این روند با مدیریت جدید ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: باید با نماینده عالی دولت در استان، نمایندگان مجلس و خبرنگاران ارتباط خوبی برقرار شود تا تأثیرگذاری و خدمت بیشتری به مردم و استان انجام شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور بیان کرد: توجه ویژه به جوانان بسیار مهم است، تفاوت و تبعیض نگاهی به هیچ بخشی نباید وجود داشته باشد، باید نگاه عادلانه‌ای به حوزه‌های مختلف و توجه ویژه‌ای به جوانان شود.

سلیمی ادامه داد : توجه به آمادگی برای مقابله با سوانح بسیار مهم است و جز انتظارات ما از سرپرست جدید جمعیت هلال‌احمر هرمزگان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در کنار هم اخلاق‌مداری و صمیمیتی که‌در جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان است ادامه‌دار باشد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در پایان افزود افزود : امیدوارم هیچ‌گاه حادثه‌ای در هرمزگان نداشته باشیم اما آمادگی خود را برای توانمندتر کردن جمعیت بالا ببریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز