رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت :

کمک یک میلیارد ۱۷۹ میلیون تومانی خیران به فرزندان ایتام و محسنین منطقه یک بندرعباس / رشد ۳۵ درصدی کمک‌ها در طرح اکرام ایتام و محسنین

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۸:۳۱:۵۶
کد خبر: ۹۲۳۲۶۲
کمک یک میلیارد ۱۷۹ میلیون تومانی خیران به فرزندان ایتام و محسنین منطقه یک بندرعباس / رشد ۳۵ درصدی کمک‌ها در طرح اکرام ایتام و محسنین
رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت : حامیان و خیران در طرح‌ اکرام ایتام و محسنین در هفت‌ماهه امسال، یک میلیارد و 179 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حسن مکاری رضوانی، گزارشی از کمک حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در هفت‌ماهه سال 98 ارائه کرد و گفت: اعتماد مردم به این نهاد بالاترین پشتیبان معنوی کمیته امداد در حوزه رسیدگی به جامعه هدف است که در همین راستا حامیان و خیران در طرح‌ اکرام ایتام و محسنین در هفت‌ماهه امسال، یک میلیارد و 179 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس کمک کردند که این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال گذشته،35 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: مبلغ 868 میلیون تومان از مساعدت‌های حامیان به‌صورت نقدی و 311 میلیون تومان به‌صورت غیر نقدی (کالا) به فرزندان ایتام و محسنین خانواده‌های تحت حمایت انجام شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس اظهار داشت: هم‌اکنون دو هزار و 50 حامی طرح اکرام ایتام، 433 یتیم را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌اند و 485 حامی نیز از 412 فرزند خانواده های تحت حمایت که سرپرست آن‌ها به دلیل بیماری، ازکارافتادگی و کهولت سن قادر به تأمین مایحتاج زندگی نیست در قالب طرح محسنین حمایت می‌کنند.

وی گفت: حامیان و خیران علاوه بر پرداخت سرانه ماهانه، تلاش می‌کنند با تهیه سبد کالا، توزیع بسته‌های فرهنگی و رسیدگی به مشکلات درمانی، مسکن و معیشتی ایتام و محسنین تحت حمایت کیفیت زندگی آن ها را ارتقاء دهند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد منطقه یک بندرعباس واقع در ابتدای بلوار امام حسین (ع) و یا با شماره‌گیری تلفن گویای ۳۲۸۸ در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز