اطلاعیه :

راه اندازی سامانه حامی برای حمایت از فعالان اقتصادی

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۶:۳۱
کد خبر: ۹۲۳۲۷۵
راه اندازی سامانه حامی برای حمایت از فعالان اقتصادی
سامانه حامی (حمایت حقوقی قضائی سرمایه گذاری مشروع) با آدرس اینترنتی www.hami.adliran.ir طراحی و راه اندازی شده است تا فعالان اقتصادی هر گونه مشکلات و مسائل حقوقی و قضائی خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ از آنجایی که ارتباط مستمر با فعالان بخش خصوصی و مطلع بودن از موانع و مشکلات شأن یکی از وظایف دبیرخانه اقتصاد مقاومتی است و با توجه به اینکه رفع موانع حقوقی قضائی فعالان اقتصادی یکی از اهداف دبیرخانه ذکر شده است، این سامانه، برای تسهیل ارتباط در نظر گرفته شده است.

شخص فعال اقتصادی با ارائه کد ملی وارد سامانه می‌شود و سپس یک صفحه کاربری به او اختصاص می‌یابد. او با رمز ورود وارد صفحه کاربردی خود شده و اطلاعات بعدی را وارد می‌کند؛ اطلاعاتی مانند نام شرکت، نوع شرکت، کد اقتصادی، تعداد کارگران، میزان تسهیلات دریافتی یا میزان بدهی و غیره.

این فعال اقتصادی پس از انجام مراحل ذکر شده، درخواست خود را ثبت می‌کند؛ از آنجا که سامانه به صورت آنلاین با دستگاه‌های مربوطه مانند بانک، بیمه، گمرک، ثبت اسناد، اتاق بازرگانی و … ارتباط دارد، از این مراکز استعلام می‌شود که آیا مواردی که در خواست کرده است صحت دارد یا نه.

پس از دریافت استعلام و تأیید درخواست فعال اقتصادی، موارد بررسی و موضوعات حقوقی قضائی کارشناسی می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز