نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

بخش عمده ای از کوتاهی حوزه فرهنگ کشور بر دوش نیروی انتظامی است

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۹:۱۷:۵۰
کد خبر: ۹۲۳۲۹۵
بخش عمده ای از کوتاهی حوزه فرهنگ کشور بر دوش نیروی انتظامی است
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: بخش عمده ای از کوتاهی حوزه فرهنگ کشور بر دوش نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حجت الاسلام  محمد عبادی زاده عصر دوشنبه در دیدار با سردار «حسین اشتری»، با بیان اینکه هیچ دستگاهی گستردگی مأموریت ناجا را ندارد، اظهارداشت: نیروی انتظامی از ابتدای تولد تا مرگ با مردم سروکار دارد که این امری بسیار دشوار، سنگین و البته فاخر است.

وی با بیان اینکه از نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان اثرگذار در سطح جامعه، تقدیر و تشکر می کنم، گفت: سر ریز کم کارکردی سایر سازمان ها را بایستی پلیس جبران کند و همین امر موجب شده تا سطح توقع مردم و سایر سازمانها از ناجا افزایش پیدا کند البته این نشان دهنده توانایی بالای پلیس است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از کوتاهی حوزه فرهنگ کشور بر دوش نیروی انتظامی است که این نقطه مظلومیت ناجا به شمار می آید و پلیس بایستی قصور کوتاهی همه را جبران کند.

حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: اگر همه دستگاه ها و سازمان ها منصفانه عمل کرده و وظایف قانونی خود را انجام دهند قطعا پلیس می تواند به مأموریت ذاتی خود بهتر بپردازد.

وی گفت: نیروی انتظامی در بحث پیشگیری، اقدامات فاخری انجام داده، این در حالی است که نباید بار اصلی پیشگیری را بر دوش آن قرار داد؛ بلکه دستگاه و نهادهای متولی فرهنگ بایستی در این حوزه ورود پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: به عقیده بنده هنوز مردم از حجم خدمات نیروی انتظامی اطلاعی ندارند و باید این خدمات بیشتر معرفی شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه مهر تأیید ولایت بر اقدامات پلیس زده شده است، گفت: ابراز رضایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از عملکرد پلیس جای شکرگزاری دارد.

گفتنی است، فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سفر خود به استان هرمزگان از کلانتری ۱۱ شهید مطهری شهر بندرعباس به صورت سرزده بازدید و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل کلانتری بر ارائه خدمات مطلوب به مردم تأکید کرد.

دیدار با خانواده شهید «حسن کریمی» از شهدای ناجا در شهر بندرعباس؛ از دیگر برنامه های سردار اشتری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز